Bună tuturor! A trecut ceva vreme de când nu am mai bătut pe aici, dar acum sunt aci şi cu un nou capitol.
1. Personajul lui Aladin ar fi trebuit să semene cu Tom Cruise, deşi inițial trebuia să arate total diferit.
2. Ariel este singura prințesă Disney care are un copil, iar numele ei este Melody.
3. Elsa e singura prințesă care a trecut de perioada adolescenței.
4. Dintre toate prințese Disney, Rapunzel are cei mai mari ochi.
5. Cea mai lungă serie de desene animate este The Simpsons, care a început în anul 1989 şi continuă chiar şi în prezent.
6. Hercule este verişorul lui Ariel, atât acțiunile din "Mica Sirenă" şi din "Hercule" se petrec într-un timp şi spațiu plin de fantasme, o lume mitologică antică pe care, de altfel se bazează toate filmele marca Disney.
Teorii mai creepy
1. Numărul de mame moarte în filmele Disney este tulburător. Printre aceste filme se numără: "Mica Sirenă", "Pocahontas", "Frozen", "Bambi" şi altele.
Există un oarecare motiv pentru care în multe din filmele Walt Disney au fost, oareum afectate în această şi anume, datorită faptului că propria sa mamă, Flora Disney a murit în mod neașteptat după ce fiul ei, Walt Disney a cumpărat o casă din câștigurile sale datorate datorită filmului "Albă ca Zăpada şi cei 7 pitici". Casa avea sistemul de încălzire defect, iar în cele din urmă au fost provocate scurgeri de gaze toxice care au omorât-o pe mama lui Disney, fapt pentru care el s-a simțit oarecum responsabil pentru că el a fost ce care a reparat casa şi a trimis reparatori de la studioul său pentru a repara sistemul de încălzire.
Adepții acestei conspirații cred că Walt Disney a avut notat într-o agendă bine ascunsă cu lipsa mamelor din filmele sale.2. Pentru atracția "Pirații din Caraibe" din parcul Disneyland s-au folosit 1967 s-au folosit schelete umane reale obținute de un centru medical pentru a da atracției un aspect mai convingător.
3. "Toy Story" a adus un omagiu filmului" The shinning". De exemplu, modelul de podea din casa lui Seed seamănă izbitor de mult cu cel din pelicula Horror pentru adulți.
Un microfon din seria animată "Toy Story" a apărut şi în trailer-ul din anii '90 făcut pentru filmul "The shinning". Ulterior, directorul filmului "Toy Story" a făcut public faptul că este un mare fan al peliculei "The shinning", aşa că asemănările sunt puse, oarecum intenționat.
4. În "Albă ca Zăpada" regina cea rea şi trufaşă se transformă într-o babă slută şi urâtă pentru a comite crimă. Pe când Bestia din "Frumoasa & Bestia" devine tot mai frumos odată ce devine tot mai bogat. În concluzia Disney tot ce-i bun e frumos şi tot ce-i rău e urât.
N/A: Îmi cer scuze că am întârziat atât capitolul acesta, dar e greu să cauți şi îți ia ceva până găseşti chestii cât mai interesante! Am să încerc să mai trec şi pe la cartea asta, desigur.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
RandomUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...