Dacă în America serialul marca Disney Channel cu cel mai tare intro, mă rog, cântec de generic este ,,Cory in the House", iar după criteriile americanilor cel mai mişto serial e ,,That's So Raven" noi în România ce avem mișto marca Disney Channel? Având în vedere că nici unul din serialele enumerate mai sus nu a apărut în România noi, românii ne putem lăuda că am avut un serial marca Disney, care include o distribuție mişto, un personaj cu replici şi cu un nume mişto, dar şi cu un concept foarte original.
Despre care serial credeați că vorbesc?
Vă anunț că nu e nici unul la care voi vă așteptați, cred.
Este vorba despre uitatul ,,Sunt în formație" sau cum a fost tradus în România, şi anume ,,Nevăstuica Rock".De ce se numea ,,Nevăstuica Rock"?
Deoarece acesta este, oarecum numele formației din serial. Numele formației principale din serial era, de fapt ,,Nevăstuica de fier".
Nevăstuica de fier a fost cândva una de succes locuieşte în garajul lui Tripp Campell, un puşti care idolatrizează această formație şi chiar se alătură formației.Care e cel mai tare personaj?
Nu doar datorită numelui, dar toboşarul Ashley Tyler, zis Ash, interpretat de Stephen Full este clar cel mai mişto personaj al serialului ,,Sunt în formație".
Despre:
1. Ash avea doi pești numiți Sushi și Sushi 2, dar unul a fost ucis de basul lui Burger, după ce a fost înțepat, iar celălalt a sărit din acvariu și a murit.
2. Trupa Nevăstuica de fier a scris o melodie despre Ash, numită ,,Tâmpitul Ash".
3. În episodul ,,Slap Goes the Weasel" se dezvăluie faptul că numele complet al lui Ash este Ashley.
4. Ash este toboşarul Nevăstuii de fier.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
RandomUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...