Geronimo Stilton
Mulți poate au auzit sau l-au urmărit pe şoarecele detectiv, dar acum veți afla şi povestea din spatele desenului animat.
Prima seria TV animată a fost lansată în anul 2009 în Italia de către studiourile Atlantyca Ent. and MoonScoop Group, apoi seria a început să se extindă şi în țări precum Franța sau America.
În dat de 15 septembrie a anului 2009 seria a fost lansată pentru prima dată în țara de origine, Italia la postul TV Rai Gulp.
Pe 15 aprilie 2011 s-a anunțat prelungirea desenului animat cu un al 2-lea sezon ce urma să aibe 26 de episoade. Al 2-lea sezon a avut lremiera pe 24 otombrie tot în 2011. Un al 3-lea sezon este în realizare ce a început în luna ianuarie a lui 2016.Povestea din spatele personajelor
La fel ca şi în cartea după care se bazează seria TV, Geronimo este plin de cunoștințe, fricos de chestii ce mişcă, dar asta îi dă şi un anume umor în genul de sarcasm.
Thea e sora mai mică a lui Geronimo, iar în seria televizată ea îl ajută mai mereu pe fratele său, dar în carte ea este o tipă nepăsătoare şi leneșă cât cuprinde.
Benjamin este nepotul lui Geronimo. El e un geniu în computere. În desenul animat el are 12 ani, dar de fapt în carte are doar 9 ani.
În desenul animat acesta mai este şi un tip zurliu şi plin de entuziasm, dar în carte este un copil serios ce stă doar cu nasul în cărți.
Pandora este ştiută în care ca Bugsy Wugsy. Atăt în desenul animat cât şi în carte ea este prietena lui Benjamin. Ea este plină de entuziasm când e în plină aventură.
Ultimul personaj este Trap, acesta fiind vărul lui Geronimo. El nu este decât un tip leneş rău ce enervează pe oricine din jurul său, copilăros fiind făcând ocazional şi micuțe problemuțe. Acesta este un personaj care descrie complet un elev normal de scoală generală ce vine la şcoală doar să fie prezent acolo, dar de învățat nu ar învăța.Nu ştiu dacă mai țineți minte acest desen animat, dar poate acum v-ați amintit de el.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
AcakUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...