Am văzut că mulți vreți să ştiti de ce unele serii tv (desene animate/ seriale) au fost anulate, iar eu încerc să vă dau răspunsul.
De ce s-a anulat ,,Bobocii isteți"?
Inițial, fanii au mai cerut crearea unui al patrulea sezon al acestui serial, dar acesta a rămas doar un zvon.
Serialul a fost anulat, după cum cred că ştiți foarte bine şi a avut doar 62 de episoade în total, remarcându-se cu o distribuție excepțională şi cu un umor contagios. Nu mai punem aparițiile de senzație ale acestui show, precum aparițiile avută de Zendaya, Billy Unger (cunoscut ca William Brent), Piper Curda, Vanessa Morgan sau de surorile McClain pe parcursul celor trei sezoane ale acestui serial.Nu ştiai? Ştii acum!
Ştiați că actrița Mindy Lee Sterling, cea care a interpretat rolul directoarei Susan Skidmore în ,,Bobocii isteți" a avut rolul Francine Briggs în serialul ,,ICarly"!? Pe lângă acest rol a mai avut apariții în serialele ,,Friends", ,,Unfabulous" şi ,,The Goldbergs".
Revin din nou la subiect, prin a vă spune că serialul ,,Bobocii isteți" a fost anulat în primul rănd, fiindcă China McClain a vrut să se focuseze pe muzică şi s-a depărtat de actorie un timp. Sezonul 3 a fost mai scurt decât primul şi al doilea. Apoi, al doilea motiv ar fi plecarea actorului Jake Short din distribuția serialului. Jake l-a jucat pe Fletcher Quimby în serialul ,,Bobocii isteți" şi s-a retras în anul 2013 din serial pentru se putea concentra pe rolul lui Oliver din serialul ,,Medici pentru eroi".
Pe data de 21 mai a anului 2014, serialul ,,Bobocii isteți" se încheia oficial cu un episod special de o oră.《Dacă vreți să vă vorbesc despre alte serii (seriale şi desene animate) anulate îmi puteți cere acest lucru prin intermediul comentariilor.》
CITEȘTI
Desenele copilăriei
De TodoUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...