Căteva chestii care te face să regândești tot ceea ce credeai că știi despre serialele tale Disney Channel preferate, ca și cum personajele principale sunt de fapt imaginare, caracterele lor stupide sunt în mod secret înțelepte dincolo de anii lor, sau personajele iubite au o parte sinistră care nu este evaluată sau pusă în valoare de Disney.
1. London Tipton este o fostă studentă la Hogwarts.
Da, aiurita London se crede a fi un vrăjitor din lumea lui ,,Harry Potter". Teoria s-a dezvoltat în timpul unei postări de pe Tumblr care provine dintr-o scenă din ,,O viață minunată pe punte" în care London se sperie la auzul numelui lui Voldemort.
Pe măsură ce oamenii s-au extins asupra teoriei, London a plecat de la o slujbă cu părinții ocupați de lucrul la Ministerul Magiei la un absolvent din Hogwarts, care încearcă să înțeleagă lumea inculților, precum făcea personajul din ,,Harry Potter" Arthur Weasley.2. Peruca blondă a lui Miley din ,,Hannah Montana" deține puteri supranaturale hipnotice.
Această teorie nu este atât de largă, dar oferă o explicație rezonabilă cu privire la motivul pentru care nimeni nu a dat semn că Hannah Montana era doar Miley Stewart într-o perucă blondă. Bine, poate doar Rico şi-a dat seama că vocea lui Miley aceeaşi cu vocea starletei Hannah Montana, dar şi el s-a lăsat fraierit de Miley şi anturajul ei.
Serios, este un element de diferență la vestimentație între Hannah şi Miley, oameni buni!3. ,,Magicienii din Waverly Place" este pus într-o ecuație în care Voldemort îl bate pe Harry Potter.
Lumea vrăjitorilor din viața lui Alex Russo contrazice lumea pe care Harry Potter și Hogwarts au luptat să o salveze. Bazat pe episodul ,,Tutorele meu, tutorele", se observă cum Leprechaunul este păstrat în cuști pentru a vedea, elfii sunt numiți pe baza muncii pe care o vor avea (aşa e şi în filmele ,,Clopoțica"). Mai mult, învățăm de la acest episod că neascultarea uneia dintre cele 11 reguli magice are drept următorul rezultat: consiliul vrăjitorilor vă rupe mâinile, astfel încât să nu mai puteți ține o baghetă. Uh, cam dur?
LEPRECHAUN : Leprechaun Grill este un restaurant situat în lumea vrăjitorilor în care Justin și tutorele, tutorele elf al lui Max, au mers la o întâlnire. Justin s-a așteptat ca acesta să fie realist și a fost foarte dezamăgit când a aflat că lucrătorii lui Leprechaun Grill sunt chiriasi normali care sunt instruiți să se comporte ca niște leprechauni adevărați, dar nu sunt foarte buni la asta. Singurul lucru ,,real" de la Leprechaun este un leprechaun. Dar trebuie să fie păstrată într-o cutie pentru că este un spiriduș cu adevărat nemișcat. Acest lucru arr mai puțin realist.
4. Kim Possible a fost concepută sau modificată genetic.
Competența atletică a lui Kim nu este niciodată explicată; ea a fost mereu foarte potrivită. Putem sublinia că: Nu o vedem niciodată să se antreneze sau făcând ceva aproape de un exercițiu normal, atunci cum reușește să rămână într-o formă atât de bună?
Având în vedere toate elementele science-fiction din desenul animat ,,Kim Possible" - cum ar fi Gil Moss transformându-se într-un mutant, sau un lichid care a transformat-o temporar pe Kim într-un robot. Tot e ce e POSIBIL!5. Universul din ,,O viață minunată" face parte din Illuminati.
Se poate considera că un anumit cuvânt scris pe tablă se citește ,,Illuminati" în loc de ,,iluminate", pentru că aşa pare. Teoria continuă când Cody citează ,,666", explicându-i lui Zack importanța numărului 6.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
De TodoUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...