Ceva mai uitat #4

1.4K 31 16
                                    

    O parte a copilăriei voastre a fost sigur influențată de filmele ,,Tărâmul uitat de timp" şi serialul animat cu acealaşi nume la care eu, personal opream orice aveam în lucru (mă rog, ce putea un copil de cam opt-nouă ani) ca să mă uit.
Dedic acest capitol acestui desen animat uitat de vreme, presupun.
     Povestea unui grup de tineri dinozauri, care se află singuri și separați de părinți într-o perioadă dificilă, a fost favorită de publicului tânăr de când a fost lansat pentru prima dată în anul 1988.
În cele din urmă, are și un mesaj de speranță: acela de a fi mai puternic indiferent de ce îți iese în cale și de a fi mai curajos decât crezi tu că eşti. De aceea este un clasic atât de ferm și unul care poate încă să trezească o audiență astăzi, în ciuda vârstei.

1. Mama lui Picioruşmic i-a spus fiului său aşa: „Sunt unele lucruri pe care le vezi cu ochii tăi şi altele pe care le vezi cu inima ta."

2

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

2. Mama lui Picioruşmic și mama lui Bambi au multe în comun: sunt mame drăguțe și grijitoare care încearcă să-i învețe pe fii lor cu viața și să aibă grijă de ei.
Amândouă mor protejându-i împotriva pericolului provocat de antagonist.
De fapt, asemănările dintre cele două nu se opresc la personalitățile lor. În ,,Tărâmul uitat de timp", când se află în pragul morții, mama lui Picioruşmic îi spune că ea va fi cu el chiar dacă nu o poate vedea. Mama lui Bambi i-a spus exact același lucru lui Bambi în timpul visului său din ,,Bambi 2" şi anume: ,,Sunt mereu cu tine. Chiar dacă nu mă poți vedea. Sunt aici.".
    De asemenea, mama lui Picioruşmic și Mufasa, tatăl lui Simba în ,,Regele leu" au și ei multe în comun: sunt părinți foarte înțelepți, îngrijiți, care încearcă tot ce-i stă în putință să-și învețe fiii despre faptele vieții și să aibă grijă de ei. Amândoi le muri, de asemenea, protejându-le de pericolul care implică răufăcătorul.
După moartea acestora, spiritele lor apar la fii lor în vremuri de nesiguranță și îi ajută în misiunile lor (pe Picioruşmic să ajungă în Valea cea Mare, Mufasa apare pentru ca Simba să-și ia locul ca rege în Regatul Luminii).
În orice caz, natura deceselor lor este mai asemănătoare decât pare. Ambele sunt ucise direct și intenționat de către antagonistul (pentru ca Dinți ascuțiți să ajungă la Picioruş mic și Cera, iar în cazul lui Mufasa de către fratele său mai mic, Scar, pentru a fi rege în Regatul Luminii). Fii lor se grăbesc să-i ajute și încearcă să-i ridice de pe patul de moarte. Cu toate acestea, Mufasa este deja mort când Simba îl găsește, în timp ce mama lui Picoruşmic i-a dat fiului ei șansa de a vorbi cu ea ultima dată înainte de a muri calm și încet pe o furtună. Pe scurt, ambele decese sunt triste și pline de durere, cu câteva mici diferențe enumerate în rândurile de mai sus.

3. Au fost tăiate scene din versiunea finală a filmelor.

 Au fost tăiate scene din versiunea finală a filmelor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Desenele copilărieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum