Despre:
⏬ O firmă de media din Iordania spera în anul 2006 că noua sa serie de desene animate va putea atinge ceea ce politicienii nu au reușit până acum: să împiedice decalajul cultural dintre Est și Vest, creând astfel un parteneriat între Est şi Occident.
🚩 Chiar mai important este că desenul animat, numit ,,Ben și Izzy", care are impact asupra copiilor de 8-11 ani, are sprijin regal de la conducătorii interpreți ai presei din Iordania, regele Abdullah al II-lea și regina Rania, care și-au propus să promoveze toleranța şi înțelegerea interculturală.
↪ ,,Ben și Izzy au toate ingredientele potrivite.", a declarat Rania pentru The Associated Press. ,,Folosește un mediu distractiv al unui desen animat pentru copii, promovând înțelegerea interculturală importantă şi educă şi copiii." a adăugat Rania.
🔱 Acest desen animat este realizat în stilul 3D al animațiilor de tip Pixar, cum ar fi ,,În căutarea lui Nemo" și ,,Povestea jucăriilor".
Personajele şi episodul pilot:
Benjamin (Ben) Martin este un băiat american de unsprezece ani care îl întâlnește pe Izzy, un băiat arab din Iordania. În aspectul și atitudinea sa, ,,Izzy", pe numele său complet Issam Aziz este diametral opus lui Ben. Când băieții se întâlnesc întâi la situl arheologic al bunicilor lor, vacanța de vară pare că va fi dificilă - din cauză că băieții nu se plac reciproc la început, deoarece, la prima vedere nu au nimic în comun. Asta duce la câteva situații în care cei doi se contrazic.
Dar, când se rătăcesc în Petra, într-o zi, Ben și Izzy se îmbrățișează într-un mormânt, eliberaând un duh pe nume Yasmine. Prin puterile Yasminei și hotărârea ei de a salva patrimoniul prețios al lumii; cei doi sunt imediat trimişi la situl arheologic din ziua de astăzi într-o călătorie miraculoasă înapoi în timp către Petra, în anul primei vizite efectuate de Mark Twain în 1867, adică în secolul al XIX-lea. În Petra îl întâlnesc pe Mark Twain, iar Mark Twain s-a dus în Petra pentru a colecta notițe pentru cărțile lui. Ei localizează artefactul valoros pierdut numit ,,Respirația deşertului" și învață cum să se înțeleagă.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
RandomUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...