Mă, noi ca și generație, adică cei de după anii 2000 ne-am oare gândit ce seriale adorau și vizionau părinții pe televizoarele alea antice!? Sau i-am întrebat pe ai noștri dacă a existat ceva ce le-a captat atenția!?
Noi am fost bulversați cu seriale marca Disney și era asta continuă și în prezent, dar cei care ne-au dat viață aveau un erou al copilăriei nu? Ei, uite că am descoperit serialul adolescenței şi după acea perioadă a părinților, deci acest capitol e dedicat şi părinților!
Dacă stăm să analizăm lucrurile cap la cap ajungem să constatăm că serialul la care părinții aveau de gând să deschidă televizorul nu este nici de cum longevivul ,,Tânăr şi neliniştit". Este un serial TV, oarecum cu şi despre teoria revoluționară a nimicului. Am să spun mintenaş ce tipologii ilustrează acest serial care timp de nouă sezoane a ținut publicul țintă pe televizor în timpul anilor 1990, adică atunci când a apărut.Chestii introductive:
Acest serial este cunoscut simplu ,,Seinfeld" şi aşa se numeşte serialul. Nu are un generic. Cum vine asta!? Păi un serial care se bazează pe clasicul nimic nu cred că îi trebuie generic, deci nu trebuie să îți ocupi mintea cu cântecul de generic, dar are un cântec, mă rog, instrumental care răsună la fiecare început de episod.
Oracolul Wikipedia relatează celor interesați despre fenomenul ,,Seinfeld" că Seinfeld este un serial american, creat de Larry David și Jerry Seinfeld (care, în plus, joacă rolul principal). Episodul pilot, adică primul episod al serialului a fost transmis în 5 iulie 1989, iar serialul propriu-zis debutând în luna mai a anului 1990. Deși n-a avut succes imediat, popularitatea sa a crescut cu timpul, încetul cu încetul. Între anii 1992 şi 1993, în sezonul al IV-lea, s-a aflat pentru prima dată în topul 25 al serialelor după audiență, pentru ca în să ajungă pe locul întâi. Când ultimul episod al serialului a fost transmis pe 14 martie 1998 a fost vizionat de 76 milioane de telespectatori.
Până la urmă, ,,Seinfeld" a rulat timp de 9 sezoane, cu 180 de episoade în total.Subiectul:
Seinfeld este cunoscut ca ,,serialul despre nimic", dar de fapt, foarte multe s-au întâmplat în serialul acesta plin de fantezie, care a îndrăznit să încalce numeroase tabuuri. Spre exemplu, într-un episod foarte faimos, cele patru personaje principale au avut o competiție între ei care consta în abținerea de a se masturba pentru cât mai mult timp. Serialul nu este lipsit de elementele sentimentale cât și de intențiile moralizatoare de obicei prezente în serialele tipic americane.
Cine e Seinfeld şi ceilalți din jurul lui?
Înafară că este actor, regizor şi scenarist al acestui serial Jerry Seinfeld are rolul unui comic de treizeci și ceva de ani, care are la număr trei prieteni apropiați: George Contanza, un individ complexat și adesea mincinos, vecinul excentric Cosmo Kramer (mişto nume) și fosta sa prietenă Elaine Benes care adoră cumpărăturile. Printre alții, vecinul lui Kramer, Newman, părinții lui Jerry și părinții lui George apar în mai multe episoade ale serialului făcând haz de necazul altora.
Trivia:
,,Cronicile lui Seinfeld" este titlul episodul pilot al serii NBC, Seinfeld. A fost difuzat inițial pe 5 iulie 1989. Titlul original al episodului a fost StandUp, dar mai târziu a fost schimbat la Good News, Bad News înainte de a reveni la ,,Cronicile lui Seinfeld".
CITEȘTI
Desenele copilăriei
RandomUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...