De data asta vă spun de ce unul dintre cele mai faine seriale Disney Channel a fost anulat. Este vorba despre celebrul ,,Zeke & Luther". Cred că ați auzit de el, deci sigur vreți să ştiți ce s-a întâmplat cu acest serial.
De ce s-a anulat ,,Zeke & Luther"?
Pentru cei care au uitat subiectul acestui serial vă spun eu că este despre doi cei mai buni prieteni care și-au stabilit principiile pentru a deveni cei mai mari skateboarderi din lume. În rolurile principale se află Hutch Dano, Adam Hicks, Daniel Curtis Lee și Ryan Newman (sezoanele 1-2).
Acțiunea serialului situată în partea de nord a orașului Gilroy, California, în special în zona fictivă Pacific Terrace, care este declarat frecvent în întreaga serie. Locația Gilroy a fost de asemenea menționată ocazional în seria Disney Channel Even Stevens, creată de co-creatorul Zeke și Luther, Matt Dearborn.♢Facts:
● Numele de familie al lui Zeke și Ginger (sora lui Zeke) este Falcone, nu Falconi sau Valconi, după cum spune lumea.
● Dintre Zeke şi Luther cel mai inteligent este Zeke.Dacă circula un zvon cum că exsită şi un sezon patru al serialului să ştiți că imediat după sezonul al treilea, a fost anulat.
Serialul are două motive pentru care a fost anulat, iar unul dintre ele ar fi faptul că ideea de bază a personajelor este găsită ca fiind comună pentru copii, iar co-creatorul Matt Dearborn a spus într-un interviu că nu mai au idei pentru a-l continua.
Iar celălat motiv ar fi faptul că cei de la Disney au trebuit să îl concedieze pe Mitchell Musso de la Disney din cauză că a fost arestat pentru că a condus sub influența alcoolului.
Astfel, lui Mitchell i s-a retras rolul lui Brady din ,,Perechea de regi" şi producătorii serialului ,,Perechea de regi" l-au luat pe Adam Hicks în distribuție din cauză că nici un actor nou de la Disney nu era suficient de bun pentru a primi rolul principal.
Lui Adam nu i s-a dat rolul lui Brady, ci producătorii au aranjat scenariul pentru a veni noul rege Boz, personajul interpretat de roşcatul Adam Hicks.¿Al cărui serial/desen animat anulat ați vrea să ştiti motivul anulării sau/şi alte chestii?¡
CITEȘTI
Desenele copilăriei
AcakUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...