03 |Barbie|

2.3K 147 40
                                    

Paupuşica de mall

Acum mai bine de 50 de ani apare fenomenul păpușa Barbie. Şi, instantaneu se vând milioane de exemplare în întreaga lumea, iar cele mai multe persoane care au deținut atunci un număr record de păpuși erau femeile de peste 40 de ani, dar cele mai multe femei se jucau culmea culmilor cu ele. WTF!
Cocluzie: Uitatul la desene nu are limită de vârstă, adică te poți uita la un desen animat şi la 120 de ani (dacă îi apuci sănătos), dar să te joci cu păpuși la o astfel de vârstă rezultă faptul că nu ai ce face cu viața ta.
Până şi băieții se joacă sau chiar colecționează astfel de chestii, fiind numite piese rare ce valorează o grămadă de parale.

Filmele

Okay, multe filme, chiar mult prea exagerat de multe. Mai toți ne întrebăm de ce în toate filmele apare Barbie ca fiind exact aceeaşi, dar cu nume şi poveşti total diferite.
Eh, păi mulți ne bazăm pe chestii stupide de genu' că o fi depus icre şi s-a înmulțit uite-aşa. NU E ASTA REALITATEA!
Dacă ați urmărit filmul "Basmul modei parisiene" zice chiar Barbie că ea este o actriță ce joacă mai multe roluri, iar chestia asta scrie şi în revistele cu Barbie. Momentan, prefer să cred asta decât alte prostioare.

Pretenele ei

Ca Barbie să nu se plictisească creatorii acestei păpuși i-au creat 2 fete (una cu piele deschisă la culoare şi una mulatră). Pe una o cheamă Nicole, iar pe ailaltă Teresa. La fel ca şi prietena lor, ele 2 joacă roluri diferite în filme cu poveşti diferite.

Structura personajului

La câte filme cu Barbie am văzut  (oho că am văzut destule) cât să pot caracteriza acest personaj.
-e bună cu toată lumea
-e frumoasă
-e blondină
-e la modă
-mai multe într-una singură
-e adorată
-e singura ce poate fi şi săracă, dar şi o prințesă în acelaşi film
-are o voce perfectă
-ea e de o frumusețe rară a naturii
-are tot ce îşi poate dori

În caz că nu ştiați, numele real al lui Barbie este Barbara Millicent Roberts. Cel ce a venit cu ideea păpușii se uita la fiica ei ce se juca cu păpuși de hartie si T-R-O-S-C! ia venit ideea de crea o păpușă reală dându-i chiar numele fiicei sale.
Totuși, cel mai trist lucru este că Barbie e mereu slabă şi la fel şi prietenele ei. De ce? Graşi nu sunt în lumea asta? Ah, stai că nimeni nu va pune nici măcar nişte cârpe pe o păpușă grasă sau doar nițel mai durdulie.

Pretenu' ei

Barbie o duce bine mersi dacă îl are pe Ken lângă ea care mai e şi un chiparos de băiat. După ce Barbie şi Ken s-au certat (nuj când a fost asta) cei doi s-au împăcat în 2011. Să nu uităm că şi Ken are a sa păpușă.

Rivală ocazională

Pentru unele filme, Barbie şi-a luat o rivală pe care multă lume uită să o pomenească, dar îşi amintesc numele Raquelle şi le revine oamenilor amintirile despre aceasta.

Pentru unele filme, Barbie şi-a luat o rivală pe care multă lume uită să o pomenească, dar îşi amintesc numele Raquelle şi le revine oamenilor amintirile despre aceasta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hai că au evoluat atât Barbie cât şi Raquelle până au ajuns prietene, oarecum.

Acum era şi timpul să vă vorbesc despre ceva mai cunoscut după ce am v-am ținut în puțină ceață timp de 2 capitole. Să nu vă treziți să îmi ziceți că never ever nu ați auzit de această Barbie!

Desenele copilărieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum