Am stat şi am căutat să văd dacă alte cărți despre seriale şi desene animate povestestesc despre un serial Disney de la care telenovelele marca Disney Channel au ieşit la suprafață. Nu a fost nici de cum ,,Violetta" şi nici ,,Soy Luna". A fost ,,Nini"!
Cu siguranță ați uitat de acest serial, dat fiind faptul că seriaulul este din anii 2009-2010, iar la noi a apărut în 2011, dar întâi să cunoaştem actorii din rolurile principale!Tânăra actriță argentiniană Florencia Bertotti a interpretat rolul lui Nini în serialul Disney cu același nume. Florencia s-a născut la 15 Martie 1983 în Buenos Aires (Argentina), deci are 28 de ani şi este în zodia pești.
Ea şi-a făcut debutul profesional in 1995, la 12 ani, în telenovela ,,Dulce Ana".
Numele original al acesteia este Maria Florencia Bertotti Baleirón şi e fiica lui bijutierului Gustavo Bertotti şi a Mariei Baleirón, o profesoara de psihologie. Ea are o soră mai mare, pe nume Clara Bertotti, care este avocat. Părinții ei au divorțat când Florencia avea şapte ani.În anul 1999, Bertotti a inceput să se intalneasca cu colegul său, actorul Guido Kaczka în 2004, ea a declarat că vrea sa se casatoreasca cu primul prieten al ei. Perechea s-a căsătorit la 2 decembrie 2006 în Buenos Aires.
În 2010, a s-a aflat că Bertotti si Kaczka vor să se despartă. Divorțul a fost confirmat câteva săptămâni mai târziu.
S-au despartit ca doi adulți, în pace. Divorțul a fost completat in iunie 2010. O lună după aceea, Bertotti a început o relație cu colegul ei din ,,Nini", şi anume Federico Amador, cel care l-a jucat pe Tomas.Federico Amador este un actor argentinian ce s-a nascut la Buenos Aires pe data de 23 octombrie 1975. A fost căsătorit si are 2 copii, dar a divorțat şi, în prezent are o relație cu Florencia Bertotti.
Acesta a jucat in serialul ,,Nini" în rolul lui Tomas Parker, noul ambasador al Santei Juliana.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
AcakUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...