Un alt capitol, zic eu, mai deosebit în care vă voi spune nişte chestii despre un desen animat care sigur v-a făcut copilăria mai frumoasă, iar acesta este ,,Jakers! Aventurile lui Piggley Winks".
1. Oaia Wiley adoră următoarele chestii: orice joc, muzica irlandeză, orice tip de mâncare, dar în special iarba şi culoarea violet.
2. Preferințele lui Ferny sunt următoarele: jocul lui preferat e ,,De-a v-ați ascunselea", cântecele lui preferate sunt cele proprii, mâncarea lui preferată este oricare, iar culoarea lui preferată este albastrul.
3. Muzica favorită a lui Piggley e rock'n roll.
4. În episodul ,,The Case of the Big Sty", se dezvăluie faptul că emisiunea favorită a lui Piggley este ,,Piggley Trotter, detectiv sub acoperire" și ca un copil, el și Ferny se joacă dea detectivii.
5. Culoarea preferată a lui Piggley este verdele, iar mâncarea preferată este plăcinta de mere.
6. În episodul ,,The Cat Came Back and Back", se dezvăluie că povestea pe care Piggley le-o spune lui Sean și lui Seamus în episod a fost una pe care i-a spus-o Ciarei, şi anume fiicei lui Piggley când era mai tânără, sugerând că a auzit de aventurile copilăriei lui Piggley.
7. Spre deosebire de Piggley și Ferny, Dannan este singurul membru al trioului care o are pe bunica ei.
8. În episodul ,,Song of the Banshee" se dezvăluie că lui Dannan îi este frică de fantome.
9. Dannan poate fi uneori curajoasă și poate țipa la Ferny și Piggley, arătând astfel că nu se teme de nimic.
10. Vocea lui Hector îi aparține Pamelei Adlon, cea care a dublat şi vocea Vidiei în filmele cu ,,Thinkerbell".
11. Apariția lui Elly, adică al mamei lui Piggley se schimbă în întreaga serie. În unele episoade, ea este slabă cu părul şaten lung, în timp ce în altele este ușor plinuță cu părul acoperit de o eșarfă pe cap.
12. Datorită faptului că Piggley trăiește în America cu familia sa, se presupune că sora sa Molly conduce Raloo Farm sau poate că a vândut-o și locuiește în altă parte în Irlanda, cu propria sa familie!?
13. În episodul ,,The Case of the Big Sty", se arată că Padrig, tatăl lui Piggley ar dori să asculte un spectacol de radio numit ,,Piggley Trotter, detectiv sub acoperire" împreună cu familia.
CITEȘTI
Desenele copilăriei
De TodoUn loc unde copilăria şi tot ce are legătură cu desenele animate este readus şi transpus aici, într-o broşură care este dedicată tuturor tipologiilor de vârstă în speranța că va reda umanoizilor un fior, o adiere sau un gând de nostalgie asupra vrem...