Ao Haru Ride
Sezony: 1
Odcinki: 13 (plus dodatkowy odcinek "0")
Rodzaj: Romans, Dramat
Krótki opis fabuły:
Pierwsza miłość na pewno zostaje w pamięci przez długi czas. Dotyczy to również głównej bohaterki, Futaby Yoshioki. W gimnazjum zakochała się bez pamięci w Kou Tanace - z wzajemnością - jednak chłopak nagle zmienił szkołę. Para spotyka się po trzech latach w liceum. Każde z nich zmieniło się. Futaba ze słodkiej dziewczyny zmieniła się w chłopczycę, a Kou nie nazywa się już Tanaka, a Mabuchi. Czy dwójce nastolatków uda się odbudować wcześniejsze relacje?Moja ocena: Świetny romans, który był też bardzo przyjemny dla oka.
Skłamałabym gdybym powiedziała, że fabuła jest oryginalna. Miłość bez wzajemności, trójkąty miłosne... Każdy już to widział.
Mimo wszystko "Ao Haru Ride" świetnie opowiada swoją historię i ma niesamowicie realistyczne postacie.
Jest też parę całkiem niezłych zwrotów akcji i parę zabawnych scen.
Nie zmienia to jednak faktu, że to anime nie jest komedią. Szczerze polecam tym, którzy szukają dobrego romansidła.
Ostrzegam jednak, że seria (niestety) jest tylką reklamą mangi, więc zakończenie niczego nie wyjaśnia, a daje nam jeszcze więcej znaków zapytania.
Osobiście jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów, więc mangę zdecydowanie będę czytać.
Animacja: 8/10
Kreska: 8,5/10
Muzyka: 8/10
Fabuła: 7/10
Postacie: 9/10
Ocena ogólna: 8/10
Opening:
CZYTASZ
✔ Anime || Recenzje i Dyskusje
Random[zakończone] Moje zdanie na temat różnorakich serii "anime". English ✔