Yuu☆Yuu☆Hakusho
Sezony: 1
Odcinki: 112
Rodzaj: Shounen, akcja, komedia, fantasy
Krótki opis fabuły: Historia zaczyna się, gdy 14-letni Yuusuke Urameshi, delikwent znany ze skandalicznej postawy w szkole oraz bójek z okolicznymi łobuzami, zostaje potrącony przez samochód i umiera , ratując dziecko. Władca zaświatów daje Yuusuke możliwość zmartwychwstania, później zaś czyni go jednym z "detektywów" na swoich usługach. W międzyczasie Yuusuke odkrywa swoje moce, a także poznaje przyszłych towarzyszy broni, z którymi będzie przeżywał wiele przygód i nie raz ryzykował życiem żeby ocalić świat.
Moja ocena: Zainteresowałam się tym anime przez jego twórcę, który stoi również za Hunter x Hunter, które jest arcydziełem. Przy okazji zachęciła mnie też 00Ata00.
Cóż, zakochałam się.
Stara kreska, interesująca fabuła i postacie, w których tworzeniu Togashi jest geniuszem. Ich rozwój, osobowości, moce... Wszysto było wręcz idealne.
Stara kreska dodaje serii uroku. Soundtrack jest świetny. Nie ma zbyt dużej różnorodności kawałków, ale są w cholerę dobre, więc kto by się tym przejmował?
To anime jest dość stare, więc obawiałam się trochę jak wypadnie animacja, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Studio włożyło w animację bardzo dużo pracy, co widać.
Z każdym odcinkiem jest coraz lepsza. Studio nawet rozwinęło niektóre walki o wiele bardziej niż w mandze, co tylko pokazuje ich oddanie i serce włożone w serię.
Naprawdę świetnie się bawiłam oglądając to anime i z pełną dumą ląduje ono w mojej liście ulubionych serii. 112 odcinków zleciało jak z bicza strzelił.
Zdecydowanie polecam, jeśli lubicie takie "oldschoolowe" serie.
Animacja: 8/10
Kreska: 8/10
Muzyka: 9/10
Fabuła: 9/10
Postacie: 10/10
Ocena ogólna: 9/10
Opening:
CZYTASZ
✔ Anime || Recenzje i Dyskusje
De Todo[zakończone] Moje zdanie na temat różnorakich serii "anime". English ✔