Ballroom e Youkoso
Sezony: 1
Odcinki: 24
Rodzaj: Sportowe, komedia
Krótki opis fabuły: Fujita dryfował bezcelowo między szkołami średnimi, niezdolny do znalezienia przyjaciół ani niczego, co by zwróciło jego uwagę. Pewnego dnia został zaatakowany przez gang i uratowany przez tajemniczego mężczyznę - nie przez mistrza karate, lecz nauczyciela tańca towarzyskiego! Fujita niechętnie bierze udział w kilku lekcjach dla początkujących, tylko po to, by znaleźć inspirację... i zachwycającą, niezwykle uzdolnioną Shizuku. To pierwszy krok Fujity do świata konkursów tanecznych.
Moja ocena: Bardzo podobała mi się ta sportówka. Nawet wzbudziła moje zainteresowanie tańcem! Anime jest realistyczne, co bardzo mi się podoba.
Pokazuje oddanie i miłość do sportu. Rozwój postaci także był tu świetnie przedstawiony. Postacie były bardzo "żywe" i nie dało się ich nie lubić.
Opening, endingi i ogółem ścieżki dźwiękowe były świetne! Czytałam także mangę, która również utrzymuje bardzo wysoki poziom.
Animacja i kreska także dobre, choć dziwne były "długie szyje". Z tego co wiem, było to celowe, ponieważ tancerze powinni mieć długie szyje, ale... To było dziwne.
Z minusów - to typowa sportówka. Mimo oryginalnego sportu i cudnych postaci, nie da się uniknąc powtarzajacych się schematów, które są w każdym sportowym anime.
Mimo wszystko, bardzo polecam! Bardzo zabawna i emocjonująca przygoda!
Animacja: 8/10
Kreska: 7,5/10
Muzyka: 9/10
Fabuła: 7,5/10
Postacie: 9/10
Ocena ogólna: 8/10
Opening:
CZYTASZ
✔ Anime || Recenzje i Dyskusje
Random[zakończone] Moje zdanie na temat różnorakich serii "anime". English ✔