9.

253 12 5
                                    

Joshua zobral moju ruku a vliekol ma do izby. Je tam dosť veľká tma. No rozoznala som posteľ a sadla si na ňu. Joshua podišiel ku mne a pobozkal ma na pery. Potom zas, zas a zas ,a stále vášnivejšie a vášnivejšie. Nieje v tom láska ale len vášeň. Nebol nežný a milý ako som si predstavovala. No bol dravý a nemilosrdný. No stále príťažlivý. Bol krásny. Otočil ma na brucho a vyzliekol mi šaty. Prišlo mi to akoby to už robil automaticky. Všetko robil bezváhania a rýchlo. Zas ma otočil na chrbát a začal ma bozkávať na bruchu a pomaly išiel cestičkou až ku mojim perám. Cítila som ako rukami mi ide za chrbát. Trochu som sa nadvihla aby mal ľahšiu cestu ku odopínaniu podprsenky. Ter a z som si všimla ako je on ešte bol úplne oblečený. Stiahla som mu tričko pod ktorim mal prektásne vypracované brucho a pekáč buchiet na ktorých mal krásne tetovania. Trochu sa nadvihol a pozrel mi do očí. Ja som mu prstom obchádzala tetovania až mi chytil ruku. V očiach sa mu odrážala otázka. Ja som sa iba usmiala a prikývla. On sa postavil a ja som mu stiahla gate aj s boxerkami. Oooouu... toto som nečakala. Mal ho obrovský aj keď som videla iba jeho a ronov ked sme to chceli robiť no dostali sme sa iba ku fajčeniu ked do môjho domu vtrhli moji rodičia tak sme sa dalej nedostali. Na predstave Rona a Josha nahých vedľa seba pri porovnávaní sa a ako Ronovi iba klesne hlava od hambi som sa začala smiať. Čo ti je smiešne Riddlová? Pozeral sa na mňa akoby mi preskočilo. Ak ti som malý tak si choď nájsť niekoho iného dobre? Prekrútil očami a už si chcel ísť zobrať veci no ja som mu chytila ruku. ,,Nie len som si predstavila môjho byvaleho ako puká žiarlivosťou." Povedala som a ešte viac sa rozosmiala. ,,No tak dobre. Tak pokračujme." Usmial sa a podišiel ku mne. Pobozkal ma na krk a terz išiel od krku ku pruchu až na moje citlivé miesto. Potiahol ma na kraj postele a stiahol mi nohavičky. Pozrel sa na mňa a rozkročil mi nohy. Hlavu si pritisol medzi moje nohy a ja som si ľahla na chrbát. Začal ma dráždiť. Nikdy som to nezažilo a nechápala som čo ľudia vidia na sexe no už to asi viem. Nechcene som začala vzdychať. V tom som pocítila štípanie tam dole. Joshua mi tam dal svoj prst a stále ma dráždil. Bolesť pomaly pominula a cítila som len rozkoš. Hýbal tým prstom von a dnu a pridal ku prstu aj druhý. Zase som zacítila menšiu bolesť ale ako rýchlo sa objavila tak aj zmizla. Keď som cítila že už budem Joshua zdvihol hlavu a podišiel ku mojim perám. Pri mojom uchu mi zašepkal ,,Niečo naoplátku?" Usmial sa a ja som prikývla. On si sadol na moje miesto a ja som si predneho kľakla. Chytila som jeho pýchu a začala mu rukou chodiť z hora dole. Priklonila som hlavu a dala si do úst špičku. Potom viac a viac. Joshua začal vzdychať čo bolo pre mňa znamenie že sa mu to páčo. No ale ktorému chlapovi by sa to nepáčilo? Iba som sa pousmiala. A dalej pokračovala v práci. Keď mu už pomaly začal tuhnúť chytil ma a hodil na posteľ. Kolenom mi rozkročil nohy a začal mi ho tam dávať. Pekelne to bolelo. No iba som hlavu zaklonila dozadu a zaťala zuby. Pomaly to bolelo menej a menej. Joshua sa vo mne pohyboval najprv pomaly potom pridával. Už ma to nebolelo a nahradila to rozkoš. Začala som vzdychať. Keď som vyvrcholila tak somzaklonila hlavu a vyvrátila oči. Joshua spadol vedľa mňa a chcel chytiť dych. Keď sme sa upokojili Joshua vstal a išiel zdvihnúť svoje boxerku a hodil mi moje oblečenie. ,,Môžeme si to niekedy zopakovať" Pozrel sa na mňa s úškrnom. ,,Kedykoľvek zlatko" Tiež som sa na neho uškrnula. Mysleli sme to obydvaja vážne a vedel to on i ja. Obliekla som sa a zišli sme dole. Už zo schodov som uvidela ako Ginny stále hrá fľašu a to už poriadne spitá. Usmiala som sa.

DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE Where stories live. Discover now