Spolu sme sa postavili a ja som to nevydržala. Bola som od neho o niečo menšia tak ja som musela byť na špičkách a on sklonený. Vyhupla som sa na neho a nohami ho objala okolo pása. Jednou rukou som sa zakvačila za jeho krk a druhou ho hladila po tváry. On ma chytil pod zadkom a držal ma aby som nespadla. Jednou rukou mi zašiel pod tričko. Pomaly mi z bruška prešiel ku prsiam. Najprv my ich hladil a keď som to nečakala stlačil mi jedno. Ja som zastonala do jeho úst. On sa usmial. Po chvíľke mi jednou rukou rozopol podprsenku. Opantaný vášňou sme sa dalej bozkávali. Ani neviem ako sme sa dostali do jaskyne. Položil ma na kopu vecí čo mala slúžiť trochu ako posteľ no bolo to všetko oblečenie. Bol dominantný a dravý no a hlavne prekrásny. Začal mi bozkávať hrdlo až zišiel ku kľúčnej kosti. Nepatrne som vzdychla. Chytil lem môjho trička a ja som automaticky dala ruky nad hlavu. Na chvíľu sme sa prestali bozkávať no nebolo to nadlho. Hneď ako bolo moje tričko von z hry zase sa spojili naše pery. Nemala som podprsenku tak som zostala do pása nahá. Začal mi sťahovať aj legíny no mne sa to velmi nepáčilo. Ja som bola skoro vyzlečená a on stále v košeli a rifliach. Rukami som mu rozopínala gombíky na košeli, dobreže nelietali. On sa iba usmial do bozku. Hneď ako som skončila, som mu začala sťahovať nohaviece a on sa nad tým iba pousmial. Začal mi sťahovať nohavice aj s gaťkami no ani ja som už nezaostávala. Stiahla som mu nohavice. A už som bola úplne nahá. Postavili sme sa no stále spojený perami. Odtrhla som sa od neho a začala mu sťahovať boxerky. Ouuuuu mal tu hrču ako halk. Iba som sa zaškerila a tríznivo mu ich sťahovala až ku členkám. Zdvihla som hlavu a uvidela som ako sa na mňa škerí. Bol poriadne vyvinutý. Sex som mala iba raz tak som sa nechala viesť svojimi pudmi. Chytila som mu ho a rukami pohybovala hore a dole. Trochu som sa musela povzbudzovať aby som si ho zobrala do úst no nakoniec som to spravila. Polovicu som mala v ústach a na ďalšiu polovicu som používala ruku. Chytil mi hlavu a začal ma tlačiť a ťahať za vlasy. Neviem prečo ale vzrušilo ma to. Mala som ho skoro v hrdle ale stále to bolo rajcovné. Keď už skoro bol postavil ma a hneď potom ma položil na zem. Začal ma lízať svojim šikovným jazýčkom a ja som vzdychala ako o dušu. A všetko sa tu ozývalo. Keď som bola už aj ja skoro tak sa Draco nahol nadomňa a až po koreň mi ho tam strčil. Hneď ako to urobil som slasťou vykríkla a v jaskyni sa to ozývalo jedna radosť. Bolo to také krásne a ja som už cítila že bude koniec. Ach.... je to také úžasné. Už chápem aj nymfomanky. Naraz sme vyvrcholili. On do mňa a ja som mala zaťaté nechty do jeho chrbta. ,,JEŽIŠI!!!"počula som známy hlas. Až príliš známy. Ginny. Do riti. Chytila som jedno tričko spod seba a navliekla som si ho cez hlavu. Aj Draco sa už obliekal no on do svojho. Ja som na seba navliekla jednu z jeho košelí ktorá mi siahala do pol stehien. Ani sme sa na seba nepozreli. Aj keď sme nič zlé nespravili. Aspoň si myslím. Konečne som sa pozrela na vchod jaskyne. A v nich stála celá banda na čele s Potterom a za ním stáli odvrátený Waesly a Ginny čo si rukou prikrívala ústa. No Potter sa na nás uprene pozeral a skákal pohľadom odomňa ku Dracovi.draco na sebe už mal tepláky no neunavoval sa oblečením trička. Mal na hrudi prekrížené ruky a uprene sa pozeral na tých troch. Do riti, kde v riti mám prútik! Začala som si nadávať že si priveľmi verím. A hlavne že strácam veci. Agrrr.... mám takú chuť ich zahlušiť! Drž sa Hermiona, drž sa. ,,Čo tu chcete?!" Bála som sa že sa mi zlomí hlas ale bol nejako zázračne pokojný. ,,My-my-my..." začal Waesly ale dokončil zaňho Potter,,chceli sme sa tu vyspať" nebola to otázka. On tu plánoval prespať. Ja som sa na neho potmehúnsky usmiala ,,A kde Potter, toto je naše, a aj keby tak si nie som istá či v noci bude ticho" uškŕňala som sa od ucha k uchu a pozrela na Draca ktorý sa tieš uškŕňal. A posmešne pozrel na Waeslyho. Ten sa triasol no neviem od čoho. Veď zima tu nieje. No na tom nezáležalo. Ak tu cez noc zostanú, budú mŕtvy hneď. Teraz nemám sily aby som ich zabila. Ale počkáme a uviíme...
YOU ARE READING
DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE
FanfictionČo ak zistí že jej celý život je klamstvo? Všetko čo milovala a ochraňovala nebolo jej? Všetky jej presvedčenia o ľuďoch s ktorymi sa priatelila a ktorých zo srdcia nenávidela sa zmenia. Celý svet sa prevráti....doslova..... Jej otcom sa stane obáva...