13.

178 11 0
                                    

Tak asi im o svadbe nepoviem. Alebooo.. Nie nie nepoviem! Aleee... Nie, už dosť!O chvíľu pôjdem na párty a oni sa nič nedozvedia. Bude to tak ako bolo doteraz.A tých dementov zabijem ked ich nájdem no aspoň to nebola moja chyba.

V klube som sa usadila vedľa party a iba počúvala ich kecy. Dala som si trochu wisky a jointa. Niekto hovoril niečo o autách no nedávala som pozor až kým sa ma niekto nedotkol. Ja som nereagovala a tak mi mikol plecom. ,,Čo do ri..." Tak to je zlé, veľmi zlé. ,,Pán ťa chce vidieť okamžite!" Povedal miernym no dosť rozkazovacím a trochu nahnevaným tónom. ,, Herm, Herm, Herm, ani si nám nepovedala akého miláčika máš za kamaráta. Takto sa ku kamarátkam nespráva." Povedala Chloe hraným urazeným no stále pripitým tónom.,,Ja som Chloe" Chloe sa predstavila a podala mu ruku skôr ako som ich mohla zoznámiť sama. ,,Draco Malfoy Hermionin snúb..kamarát" Opravil sa skôr no Chloe to postrehla. ,,Tak že ty tak. Ani svojho snúbenca nám nepredstavíš. Ty si ale podarená" Iba som prekrútila očami a zase si odpila. "No tak poďme a Chloe, nehovor hlúposti, potom ti to vysvetlím,, Vzdychla som lebo budem mať toho veľa vysvetlovať. S Dracom sme sa popredierali von no skoro pri dverách Draco na niekoho skríkol. ,,Ti šibe? Debil jeden sprostý?" Zavrčal na nejakého dementa čo vylial víno na Dracovu košeľu. ,, No brrr brrr ty si čo dovoľuješ?! Ty si debil!" Rozkričal sa na Draca ten chalan. Bol už opitý a bolo to z neho poriadne cítiť. Ja som sa len ušrnula a pozerala sa. Ten chalan vrazil Dracovi do líca. Draco sa zapotácal no ostal stáť. Dal si dole sako a vrazil mu do sánky. Chalan spadol a Draco ho schytil pod krkom a začal ho mlátiť. Nikto do toho nezasahoval leb bitka bola vždy z večierka najlepšia. Keď v tom ten chalan povedal: ,,Grangerová skľudni si priateľa!" A začal sa smiať na celé kolo. Ja som sa naštvala a adrenalín mi stúpol do hlavy. Vyzula som si jednu topánku a podišla ku tomu chujovi. Topánkou som mu jednu vylepila. Ale toto mi nestačilo. Odstrčila som Draca a obkročmo si naňho sadla. Pesťou som mu vrazila rovno do  oka. Všetci dookola začali buukať a ja som sa postavila a nohou na ktorej som ešte mala topánku  som mu dupla po bruchu a následne ho špičkou topánky kopla medzi nohy. Nech si zapamätá že Hermionu Riddlovú nikto urážať a ani jej prikazovať nebude!

Zobrala som si do rúk topánky a bosá išla cestičku ktorú uvoľnili. Draco išiel za mnou a tak sme došli ku dverám stále sa každý na mňa pozeral a ja som sa ešte raz pozrela na toho chalana. A s úsmevom na tvári som odišla preč.

DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang