,,Harr-ry, r-radšej v-vy-vypadnime." Koktal Waesly. Ako som s ním mohla niekedy chodiť! To už asi nepochopím. Žeby z ľútosti? Pozerala som sa na neho až som niečo nezahliadla. Nie na ňom, ale za ním. ,,Do riti, metly! Draco, padáme" Pobrala som sa pozbierať nejake veci. No serem na to. V hlave som mala bielo. Zavrela som oči, ruku nasmerovala na veci a predstavila si všetko zbalené do našich tašiek. Otvorila som oči a bolo tak ako som myslela. Zmenšila som si veci a dala do vrecka. Zobrali sme si metly a už sme leteli. Leteli sme nízko pri zemi aby nás neuvideli. Preleteli nad našimi hlavami a ani si nás nevšimli. No to som si asi len myslela. Za nami už išli Potter, Waesly a Waeslyová. Musela som na nich zavrčať. Museli ich zazrieť. ,,Do riti" Draco išiel predomnou takže keď prudko zabočil tak som skoro spadla z tej hlúpej metly. V tom som si uvedomila jednu vec. Prečo som nás rovno nepremiestnila? Som vážne blbá. Draco! Snažila som sa s ním spojiť. Nemohla som kričať. Predsa tu bola možnosť že nás nevideli. Spomaľ! Prikázala som mu. Vážne spomalil. Išli sme pomalšie ale stále dosť rýchlo aby nás tá trojica predbehla. Zatvorila som oči a sústredila sa na presun. ,,Herm!" Zakričí Draco. Prudko otvorím oči a predomnou strom! Rukou som strhla lopatu a o tesno sa vyhla stromu. Dobre. Tak takto to nejde. Draco sa na mňa pozrel. Vedela som čo sa chce spýtať. Iba som potriasla hlavou na nesúhlas. Napadol ma dosť blázdnivý až blbý plán. Prehodila som si jednu nohu na druhú stranu. Metla sa trochu zakývala no zostala som sedieť. Jednou rukou som sa chytila Dracovho pleca. Raz....Dva....Tri! Preskočila som na jeho metlu. Tá moja už padala ku zemi. Skúsila som to znova. Zatvoriť oči a sústrediť sa. Predstavila som si byt. Byt kde býva Chloe. Na chvíľu sa mi zahmlilo. Áno, zahmlilo sa mi v predstavách. No hneď to prestalo. Predstavila som si ako sa tam my dveja zjavýme. Pod chvíľou som pod sebou necítila metlu. Vedela som že sme už tu. Namáhavo som otvorila oči. Sledovali nás akoby sme boli opice skrížené zo žralokom. No ani sa im nečudujem. Upierali sa na nás 5 párov očí. Pozrela som sa na Chloe a tá sa hned spamätala. ,,Toto budeš dlho vysvetľovať Mia." Vedela som že keď sa tu len tak zjavíme budem mať čo vysvetľovať.
YOU ARE READING
DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE
FanfictionČo ak zistí že jej celý život je klamstvo? Všetko čo milovala a ochraňovala nebolo jej? Všetky jej presvedčenia o ľuďoch s ktorymi sa priatelila a ktorých zo srdcia nenávidela sa zmenia. Celý svet sa prevráti....doslova..... Jej otcom sa stane obáva...