10.

247 12 0
                                    

Zoberem ju domov a hneď sa vrátim. Povedala som Joshovi. On len kývol a ja som ju zobrala vonku a našla som temnú uličku kde som použila premiestňovacie kúzlo. Objavili sme sa v mojej izbe. Ginny sa iba potácala pri mne. Ťahala som ju až ku jej izbe. Noo možno by som to mohla využiť. ,,Ginny?" Spytala som sa sladkým hlasom. ,,A-ano z-zla-tíčko?" Je viac opitá ako som si myslela. ,,Povedala by si mi kde sú harry potter a ostatný?" Pozrela sa mi do očí. ,,No pravdaže, veď sú.." V tom sa otvorili dvere. ,,No tu ste.. Oooouu Ginny. To sa musela poriadne opiť" povedala jej spolubývajúca. Dúfam že nič nepočula.Ja som sa iba usmiala a dala jej Ginny. ,,Ešte mám niečo na práci tak idem." Povedala som jej a otočila sa. V izbe som naštvane kopla do postele a keď som sa ukľudnila premiestnila som sa do svojej izby. Objavila som sa v tej tmavej ulučke kde som bola pred chvíľou. Vošla som do domu kde stále hrala hlasná hudba. Prešla som až ku gauču kde stale sedeli Chloe a spol a hrali fľašu. Sadla som si ku Chloe a pridala sa.

Už je ráno niečo popolnoci a tu hráme pivný pong. Hrajú 2 alebo viac týmov s ping pongovími guličkami a keď niekto trafí pohár tak ostatný pijú šampanské. Hráme Chloe a Luke proti mne a Dylanovi a proti Joshuovi a Sophie. Ako inak tak vyhrávame. Je to zábava sa pozerať ako pijú jeden pohár za druhým. No aj nám už niekoľko pohárov trafili. Už som nemala tak čisté myslenie ako predtým. So Sophie sme tancovali na parkete medzi chlapcami. Keď ma už nohy odmietali poslúchať išla som ku gauču no nikde nebolo miesto lebo prišli nejaký chlapci. Joshua sa na mňa pozrel a naznačil mi že si mám sadnúť naňho. Cítila som že už mal niečo spité a aj ta som mala tak čo. Cítila som sa trápne. Ale alkohol v mojej krvi to potlačil. ,,Ououoúú Josh ty sa nezdáš. Máš frajerku a ani mi to nepovieš." Zasmial sa jeden čiernovlasý ,,A zaujímalo by ťa to?" Odpovedal Josh ,,Kámo to si píš že hej. Mal si mi povedať že máš takú peknú frajerku." Podišiel ku mne a chytil môj neposlušný vlas a dal mi ho za ucho. Ja som sa iba usmiala. ,,Nechodíme spolu. Sme len... priatelia." Povedala som a ,,ja som Hermiona. Hermiona Riddlová" Usmiala som sa ,,A ja som Zek Hemilgton. Keď spolu nechodíte tak mám šancu." Usmial sa na mňa. ,,Možno." Tiež som sa na neho usmiala. Vstala som z Josha a išla si do kuchinky naliať niečo na pitie. V chladničke som našla nejake chlebíčky tak som si jeden dala. Naliala som si šampanské a vrátila sa. Stále niečo hrali no ja som si sadla do kresla. Sedel tu len Josh a nejaký neznámi týpci. Ja som si sadla ku nemu. ,,No čo, páčilo sa ti to?" S rumencom na líciach som do neho drgla a zasmiala sa. ,, Ináč, drž sa od Zeka ďalej. Noooo je to kretén." ,,Asiže som si to všimla" prekrútila som oči a napila sa z pohára čo som držala v ruke. ,,Daako sa o mňa staráš, a to ty nerobíš...." naklonila som sa ku nemu tak že nás delili len niekoľko centimetrov. Jeho tvár sa priblížila ku tej mojej až sa jeho pery dotkli mojich. No hneď sa odpojili. ,,Si moja kamarátka. A takto sa správam ku všetkým pekným dievčatám." Chytil ma za zadok a ešte viac si ma pritiahol a pobozkal. Keď sa naše peri odpojili sadla som si vedľa neho. ,,Ako to že z teba necítiť." Spýtala som sa lebo doteraz som z neho nepocítila alkohol čo sa nedalo povedať o mne.,,Lebo som nepil." Povedal a ja som sa na neho pozrela akoby mu teraz predomnou vybuchli oči. ,,A to už prečo? Veď predtým si pil ostošesť. Je v tom nejaká baba?" Spýtala som sa posmešným hlasom. ,,Nie, to nie ale dnes nemám chuť." Pozrela som sa na neho Pozrela som sa dookola akoby som niekoho hľadala a povedala,,Prosím vás kto tu uniesol Josha a nahradil ho týmto abstinentom?"A som sa začala smiať. Jos si chytil hlavu a akoby som bola malé decko ktoré si ho zmýlilo s odcom no aj on sa začal smiať. V ruke som mu uvidela jointa a ja som sa iba pousmiala. Zdvihol jointa k k ústam a potiahol si. dal ho ku mojim ústam. Chytila som ho medzi pery a tiež si potiahla. Som voči tomuto odolnejšia no nič nie je lepšie ako si vychutnávať svoju fantáziu. Zaklonila som hlavu a vydýchla. Pozerala som sa ako sa mráčik rozplynul. ,,Vieš čo? poď von na čerstvý vzduch." Povedal a už ma Ťahal von. Pred domom je dosť veľká záhrada. Vonka som sa zhlboka nadýchla. ,,Poď ukážem ti niečo." Zas ma vliekol za sebov. ,,Hej! Podpätky a trávnik niesú dobrí kamoši!" Skríkla som na neho lebo podpätky sa mi zabárali do zeme. On len zagúľal očami a zobral ma na ruky. Ja som si dala ruky okolo jeho krku.Vedel byť aj fajn no niekedy a to dosť často sa hral na frajera. Pustil ma až pri nejakom sklenníku. ,,O ňom som nevedela"

,,No o ňom vedia len tí čo v tomto dome bývajú. "

,,Počkať ty tu bývaš????"

,,No hej chlapci sme sa na to zložili a kúpili to tu. A ja som jeden z nich."

Iba som pokrčila plecami a išli sme dnu. A tam ma čakalo milé prekvapenie.

DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE Where stories live. Discover now