11.

232 11 9
                                    

Keď sme vošli dnu, zostala som očarená. Okolo nás boli v zemi pozasádzané kvety všetého druhu. Josh sa len pousmial nad tým ako som sa nad tými kvetmi rozplývala. Niektoré z nich boli vzácne a veľmi ťažko viditeľné. ,,Poď" Chytil mi zápästie a pritiahol ma k jednému z kvetov. Zobral moju ruku a dotkol sa ňou okveného lístku. Tam kde som sa dotkla začalo svetielkovat svetlo. Pomaly sa to rozšírilo po všetkých kvetoch tak to tu vyteralo akoby to svietilo milión svetielok. ,,To si spravil ty?" Spytala som sa ho ,,Nie to jeden chalan." Zagúľal očami. No tak poďme von, je tu dusno. Usmiala som sa na neho a išli sme von. Zhlboka som sa nadýcha. V skleníku bol dosť zatuchlý vzduch. Pozrela som sa na mobil. Do riti. Už je skoro 12! Musím domov lebo sa dnu už nedostanem. ,,Josua, prepáč ale už musím lebo nebudem mať kde spať a nemám kľúče." Ospravednujúco som sa na neho pozrela. ,,No môžeš ostať tu." Povedal. Nebolo by najvhodnejšie keď som teraz zasnúbená aby som bola vnku. ,,Radšej nie. " Usmiala som sa a išla von na ulicu. Zašla som za roh a tam som ich zazrela. Harry a Ron. Zo bude zábava. ,,Ahoj chlapci" usmiala som sa na nich. Oni sa na mňa len pozreli uvedomila som si že nie som na svetle a nevidia mi do tváre. ,,Expeliarmus" použila som ruky, zatvorila oči a namierila ich na nich lebo som nemala paličku. V hlave som si predstavila ako im vyletia paličky z rúk rovno do mojich. O dakoľko sekúnd už boli v mojich rukách. ,,No a čo teraz?" spýtala som sa sama seba. Tentoraz idem na ťažšie. Bez vyzvania kúzla som si predstavila ako ich zviaže lano. Keď som otvorila oči už boli zviazaný. ,,Krása. Slávny Harry Potter chytený kamarátkou... hmmm bývalou kamarátkou v slepej uličke pri smetiakoch." iba som sa začala smiať. Teraz som sa snažila odmiestniť ale len čo som na to pomyslela sa mi zakrútila hlava. Je to dosť namáhavé kúzlo tak na to potrebujem viac sily. Tak teraz skúsim to. Otec ma naučil ako "poslať" správu. V mysli som si predstavila Draca. Povedala som mu kde som a nech ihneď príde. O dve minúty tu už bol. ,,Ouuuu nečakal som takýto darček." len sa na mňa usmial ,,No a teraz nás odmiestni nemám tu paličku." pozrela som sa na neho ,,Ale podľa toho v akom sú stave by som povedal že si sa v tom zlepšila." Pozrela som sa na neho ,,Díki" povedala som a chytila tých dvoch. ,,Hmmm prečo si nepoužila ich paličky?" pozrela som sa a mala ich stále v ruke. ,,To by aj mňa zaujímalo ale už poďme" Odmiestnili sme sa do väzenia. Super. ,,Asi skočím aj pre Ginny, nepoveala mi kde sú tak aj ona si to zaslúži a bude to pre tých dvoch bolestivejšie keď ju budú vidieť" Povedala som potichu aby skoro nič nepočuli. Tento raz som použila Potterovu paličku. Ocitla som sa pred jej dverami. Zaklopala som. Na izbe bola spolu s nejakými žiačkami. Čudujem sa Že ju jej mama nezobrala. Asi dostala list, dostal ho každý rodič. Nikto nesmel na Rokford a balíky museli prejsť kontrolov. Konečne mi otvorilo nejaké dievča. Na ňu nemám nič tak nech sa ešte drží. Vošla som len tak do izby. Neupozornila ma, asi sa ma bála. Zobudila som Ginny. No aspoň na toľko ako sa dalo stále mala opicu. Premiestnila som ju do väzenia. Hneď ako som došla Draco ju začal zväzovať na taký kríž. Keď ju Harry a Ron uvidel hneď začali kričať. A to ju prebudilo. Poobzerala sa a tiež začala niečo vykrikovať. Nevšímala som si ich lebo som sa už premiestnila pred odcove dvere. Zaklopala som a rovno sa vrútila dnu. ,,Oci, mám Pottera a Weaslyho" Povedala som mu a on hneď otvoril oči. ,, No to je úžasné zlatko." Polo v tom toľko pýhy a nadšenia. ,,Idem sa na neho pozrieť." Povedal a už sme boli vo väzení. Chúďa Ginny v jeden deň je na párty a aj vo väzení. Iba som sa nad tou myšlienkou pousmiala. ,,To je krása, Harry Potter, tak dlho sme sa nevideli" Otec sa pozeral presne do Potterových očí. Potom sa pozrel na mňa. ,,Máš ho na starosti" Povedal a odyšiel, vedel že Pottera nenechám len tak zomrieť a ani len tak chodiť po svete, budem ho tyranizovať až kým nebude chcieť zomrieť sám. Diabolsky som sa usmiala. S Dracom sme podišli k Ginny, vedeli sme že keby sme ublížili Potterovi alebo Waeslymu nič by nepovedali ale Ginny to je niečo iné, jeden je do nej a jeden je jej brat, na ňu by nedopustili, Draco ich zviazal aby presne videli čo budeme Ginny robiť. Nech si to užijú. Podišla som s nožíkom ku Ginny, urobila som jej reznú ranu na líci.A Ginny sa rozkričala. Asi preto že to bol tupý nožík. ,,A teraz mi povedzte kde sú ostatný vyvrheľovia!" Rozkričal sa Malfoy. Keď nie tak nie, Na stole bola soľ, ako ináč keď sa tu mučí. Vo väzení nebol nikto, buď boli mŕtvy alebo.... mŕtvy. Soľ som zdvihla aby som ho vyliala jej na tvár. ,,Toto sa jej už nezahojí" Obydvaja vykríkli nie keď uvideli že to myslím vážne. ,,Tak poviete?" Pozrela som sa na nich a už som sypala soľ. Keď sa budeme hrať tak sa budeme hrať. Hneď ako sa Ginny dotkla soľ začal nepredstvyteľný rev. Začala som jej tovno trhať oblečenie, stále mala šaty. Keď bola len v spodnom prádle som sa pozrela na nich. Mali slzy na krajíčku. ,,Nechcela som to ale Ginny už asi nebude panna..." Usmiala som sa na nich a oni mali len vypúlené oči. ,,Prepáč Ginny" povedal Potter a odvrátil tvár. predstavila som si ako sa bude musieť pozerať a aj Ron ako mu Draco odpaní sestru. Uvidíme koľko vydržia. Dala som jej dole aj podprsenku. ,,Draco, je tvoja." Povedala som a odstúpila. Draco ma vymenil pri nej a začal ju obchytkávať. Asi mal už dosť skúseností. Nad tým som sa len usmiala a začala som dráždiť aj tých dvoch. ,,Pozerajte sa ako ju Malfoy pripraví o nevinnosť, mohol si to byť ty, Potter ale nie si, a ty je to tvoja sestra, vydržíš ten pohľad? Tvoja mama vás bude obviňovať, a ten pohľad jojojooooj, podlamujú sa mi nohy, Sľúbili ste jej že dáte na Ginny pozor a čo vy, len tak sa pozeráte ako tu Draco..." nedopovedala som a Harry začal ,,Si jedna krvilačná beštia! Nenávidím ťa!" niekedy by ma to zlomilo ale teraz nie . ,,Nie! To tvoji rodičia sú na vine že moja matka zomrela! A na konte majú aj môjho odca! Ja som mohla mať normálne detstvo! Všetko kôli tebe!" Pozerala som sa na neho a keby som mohla už by bol 5000 krát prebodnutý. Ale toto šťastie mu nedoprajem, bude trpieť! Zatvorila som oči a ukľudnila sa. Milo som sa usmiala. Všimla som si ako Ron chce odvrátiť pohľad alebo zatvoriť oči ale to nešlo. Stúpila som si medzi nich a začala im prechádzať od hrudníka nižšie a nižšie. Hmmm.. panici. Waeslimu sa hneď postavil no Potterovy nie. Zišla som až ku ich prirodzením a začala ich hladiť. Draco stiahol Ginny aj nohavičky. A už do nej aj vnikal. Bol surový a to sa mi páči. Bolelo ju to, bolo to vidieť ne jej tváry no Draco si to užíval. Vystupňovala krik na niekoľko decibelov. Oboch som kontrolovala. Mali slzy na krajíčku a Draco sa do nej spravil. Vytiahol si boxerky a otočil sa s úškrnom a tiež začal podpichovať Pottera a Weaslyho. ,,Bola krásna uzučká, ani si to neviete predstaviť... " No prestala som počúvať lebo niekto vošiel. Beatrix. ,,Mám to tu strážiť a vy si máte oddýchnuť. Krď uvidela Ginny a ako je Draco len v Boxerkách začala sa hrdelne smiať. Ja som sa len usmiala. Draco si natiahol na seba nohavice, zobral tričko a už sme sa premiestnili do svojich izieb. Paličky som nechala Beatrix nech ich stráži.

DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE Where stories live. Discover now