4.

310 24 0
                                    

Prvý deň posledného ročníku Rokfortu. Som na nástupišti a idem ku stene cez ktorú musím prejsť. Dracovi sa vyhýbam a asi aj on mne.

,,Hermiona!!!"

Započula som za sebou Potterov hlas. Zagúľala som očami no neotočila som sa. Chytil mi zápästie a vytočil ma. Pozeral mi do očí a ja jemu tiež. ,,Čo sa stalo?"

,,Neviem čo myslíš Harry."

,,Ale vieš to veľmi dobre, čo sa stalo minulí rok, lepšie povedané cez leto? Vieš že Ron je do teba blázon a ty chodíš so svojím nepriateľom? A ako to že ťa prijali do Slizolínu? Veď tam môžu iba čistokrvný a ty máš... máš rodičov muklov...... a...."

,,Nič sa nestalo." Povedala som skôr ako niečo povedal a nemala som ďaleko aby som mu nevrazila. Zaťala som zuby. Otočila som sa a prešla stenou. Vlak už bol zastavený a už aj nastupovali. Rýchlo som vykročila aby ma zase nechytil. Poobzerala som sa a zazrela som Draca. Pozeral sa na mňa no naraz sme odvrátili pohľady. Nastúpila som do vlaku a našla si voľné kupé. Aj keď niekto chcel vojsť hneď ako ma uvidel sa aj otočil. Pozerala som sa von keď v tom sem vošli Potter a Weasly. Som si istá že Harry Rona priviedol nasilu lebo by sem sám od seba neprišiel.

Bez opýtania si sadli. Mám takú chuť ich vyhodiť.

,,No tak.... ešte si mi neodpovedala na otázky. "

,,A ani to neplánujem. ,"

,,No ták Harry...."

Povedal Ron a naznačil že chce vypadnúť.

Pousmiala som sa.

Začala som sa prezliekať do hábitu. Aspoň boli natoľko vychovaný že sa otočili.

Celou cestou som ich ignorovala. Do koča som nastúpila len ja no pridala sa Luna. Rozprávala som sa s ňou lebo sa nepýtala o tom čo sa stalo, iba o prázdninách.

Vo svojej izbe som sa vybalila a ľahla si na posteľ. Ako mi to mohol spraviť! Vydať sa za Malfoya! Ako ho to mohlo napadnúť? Veď aj to že spolu chodíme je len naoko. ,,Do riti do riti do riti!" Zanadávala som a skoro roztrhla vankúš. V tom dnu vošla Pansy Parkinson. Teraz som si všimla že tu je aj ďalšia posteľ. Takže na tento rok mám spolubývajúcu. Aspoňže som s ňou za dobre.

O MESIAC

Teraz je to officiálne. Budem sa vydávať za Malfoya. O ruku ma požiadal pri večeri pred celou školou. O tomto som nemala žiadne potuchy. Videla som na Malfoyovi že ani jemu sa do toho dva krát nechce. Mám 6 mesiacov aby som vymyslela ako sa tomu vyhnúť. Malfoy súhlasil že mi pomôže niečo vymyslieť.

VIANOČNÝ PLES

Dnes je Vianočný ples kde bude zasa len nuda. Idem tam s Dracom. Už na mňa čaká pred dverami.

Tancovali sme spolu asi 5 pesničiek a mne už idú odpadnúť nohy tak sedíme na stoličkách a odpočívame.

V tom sa s vŕzgotom otvorili dvere dokorán a v nich stál otec, Lucius, Narcissa a ďalší smrťožrúti. S Malfoyom sme sa ihneď postavili. ,,Čo tu do pekla robia?"

Spátal sa ma Malfoy šeptom.,,Neviem." Odpovedala som.

,,Draco, Hermiona." Privolávala nás Narcissa. Draco sa obzrel a išiel ku svojej matke.Ja som sa stále pozerala na žiakov a profesorov ako sa bezhnutia pozerajú na mňa, otca, Malfoya, Narcissu a Luciusa. Zhlboka som sa nadýchla a išla ku otcovi.

,,Otec." Pozdravila som kývnutím hlavy a diabolsky som sa usmiala. Otočila som sa ku žiakom a profesorom. Oni len neveriacky civeli na mňa. Niekto mi podal plášť a navliekla som si ho na šaty.

,,Takže moji milý. Keďže ste sa tu tak pekne zhromaždili chcel by som vám oznámiť že moja milovaná dcéruška sa teraz nadobro pomstí. A viete komu? Viete? Potterovi!"

,,Čoooooo?"

Ozvalo sa celou sieňou. Otec sa diabolsky zasmial.

,,Hermiona že to ne je pravda!"

Zakričal na mňa Potter.

Otočila som sa lebo som bola otočená ku smrťožrútom.

,,Ale je Potter! Tvoji rodičia mi zabili matku, urobili z odca toho kým je! Bez tvojich rodičov by sa nič z toho nestalo! Expeliarmus!"

Odhodilo ho to skoro až ku stene.

,,Mohla som mať normálnu rodinu, nebola by som šikanovaná 6 rokov za to že mám rodičov muklov a nikdy by som nestratila mamu!"

Povedala som hromovým hlasom. Bola som ako sopka ktorá plánuje vybuchnúť.

,,Nechcem ťa zabiť teraz ale chcem aby si trpel. Trpel pre moju matku!"

Naznačila som aby ich všetkých zobrali a zatvorili. Podišla som ku Potterovi a vybrala si nôž ktorý som mala pod šatami a urobila mu hlbokú ranu na lýtku. Na to som nasypala soľ ktorá ležala na stole. Zakričal a ja som sa ešte väčšmi usmiala.

DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE Where stories live. Discover now