UŽ sme tu niekoľko dní, presnejšie 5 dní a zajtra pôjdem za Chloe. Písala som že prídem ale nie kedy. Už je večer a zásoby z Rokfordu došli tak sme len na rybách a na zvery čo chytíme. Som ubolená zo spatia na kameňoch a tie komáre... ach jaj. Diki bohu že zajtra odchadzame. Žiaden oheň, nič. Inak by nas hned chytili. Idem sa trochu okúpať do rybníka. Neviem ako to mohli nejaky ľudia vydržať. Veď toto je hrôza. Bola som v lesoch už aj s Weaslym a Potterom ale vtedy to nebolo nadlho. A ani som si toho veľa nevšímala. Od spomienky na Pottera mi stúpol tlak. Musím sa ukľudniť lebo to tu ešte povybuchuje. Nevyhoda kuzlenia bez paličky. Do rybnika som vošla úplne nahá. No veď ani plavky som si nedoniesla a nechcem si namočiť veci. Veď by mali 100 kíl. Išla som pomaly po kameňoch. Aj keď bolo teplo no rybník bol ľadový. Keď som bola vo vode po hruď začala som si umývať vlasy, no ako inak triasla som sa ako osika. V tom na brehu niekto išiel. Rychlo som sa otočila. Do riti! Malfoy. Aj on ma zbadal. Najprv sme sa na seba len pozerali a keď si všimol že som nahá, tak sa ako gentleman otočil. Ja som vošla hlbšie až kým som sa nevedela dotknúť zeme. Bola som vo vode skoro po krk. No v tom ma niečo začalo ťahať ku dnu najprv som chcela odplávať ale bolo to až príliš silné. Začala som kričať no mohlo to byť aj vrešťanie. Tahalo ma to ku dnu. Už som bola na hladine len očami a nosom. Nadýchla som sa no tovnebolo najmúdrejšie lebo do nosa sa mi dostala voda a pod vodou som nevedela otvoriť oči. Toto nedopadne dobre. Tahalo ma to ďalej od hladiny a oči som mala zatvorené no aj tak ma štípaly. Nemala som dostatok kyslíka, strácala som vedomie. V tom ma niečo chytilo. Nemala som sily na bránenie sa no pravdupovediac, bolo to prijemné. Mala som otupené zmysly a oprela som sa o to. Keď som dostala nával kyslíka hneď som začala vykašliavať vodu. Jednu ruku som mala na zemi a druhú na hrudníku. Niečo teplé sa ma dotklo na chrbte. Keď som už nemala potrebu kašlať pozrela som sa hore. Nadomnou sa skláňal Draco. Keď som sa otočila bol len niekoľko centimetrov odomňa. Pozerala som sa mu do jeho krásnych sivých očí. Mal rozšírené zreničky no to na tom nič nemenilo. Pomaly sa približoval až som cítila jeho dych na pokožke. Priložil jeho pery na moje. Moje stále otupené zmysli vôbec nepracovali tak som tam len sedela na nohách a ani som si neuvedomila čo robím no bozky som mu opätovala. Pery mal mokré a sladké. Najprv bol bozk váhavý a chvíľu nežný no o chvíľu dravý a vášnivý. A ja som sa poddala. Bolo to prekrásne, perfektné, on bol perfektný. Rukami mi robil cestičky od krku k hrudnej časti, psiam, brušku no tam sa zastavil a začal mi na brušku robiť kruhy a špiráli. Ja som rukami objavovala jeho dokonale vypracované telo. Keď som sa dostala až ku opasku naše pery sa oddelili. On sa postavil a trochu sa oprášil aby nebol špinavý od hliny a ja som si dala na seba tričko čo som tu nechala pohodené, navliekla som si nohavičky a na ne dala legíny. Obzrela či tu ešte je. No na moje sklamanie tu nebol. Vydýchla som si. Ani som nevedela že som zadržiavala dych. Toto bude trápne. A do pekla, prečo som nepoužila kúzla? No zabudla som na všetko tak sa nemám čo čudovať. No keď po mňa Draco skočil..... no už dosť. Je to len kamarát. Potriasla som hlavou aby som tú myšlienku vytlačila. Nepodarilo sa. Musela som myslieť no Draca. No keď som sa hádala samo so sebou som si ani nevšimla že som došla ku jaskyni. Draco ležal na tráve stále do pása nahý a ani si nevšimol že som prišla. Musel sa nechať pohltiť myšlienkami. Tak veľmi chcem vedieť na čo myslí no on to asi ucíti. Joj do pekla serem na to. Sadla som si na kameň a sústredila sa naňho no v tom sa Draco otočil. A ani som nezačala. No musela som uznať. Bol sexi. Mám sa ho spýtať na čo myslel? Alebo robiť že sa nič nestalo? Alebo sa spýtať čo budeme robiť? Do ríma! Neviem! A začína ma bolieť hlava. Chytila som sa za spánky a zavrela oči. Nepomohlo. Stalo sa mi to asi 3 krát. Niekto ma chytil za plece. Asi Draco. No Hermiona. Nevedela som. To mi šibe? Rozprávam sa sama zo sebou. Zase. Som zrelá do blázinca. Začal ma hladkať po chrbte a to ma upokojilo. Nádych, výdych. Konečne som otvorila oči a predomnou sa skláňali ďalšie. Sivé a hlboké. Teraz som sa neudržala. Spojila som naše pery a on hneď spolupracoval. Najprv ma chytil za boky a ja som ruky obtočila okolo jeho krku. Bol to vášnivý až dravý bozk. Ach. Prečo musím mať preňho slabosť. Aby sa dostal bližšie, dala som nohy odseba a on sa na mňa nalepil. Cítila som jeho tehličky. Po chvíli sme sa museli oddialiť od seba pre nedostatok kyslíka. Obydvaja sme boli zadychčaný. Pozerali sme si do očí. Ach tie jeho sivé oči. Vyplnil medzeru medzi nami. Tie jeho sladké pery......
YOU ARE READING
DRAMIONE AKO EŠTE NEPOZNÁTE
FanfictionČo ak zistí že jej celý život je klamstvo? Všetko čo milovala a ochraňovala nebolo jej? Všetky jej presvedčenia o ľuďoch s ktorymi sa priatelila a ktorých zo srdcia nenávidela sa zmenia. Celý svet sa prevráti....doslova..... Jej otcom sa stane obáva...