Stonehelm
Už několik dní Katherine ležela v bezvědomí. Lékař tvrdil, že transfúze se mu povedla, ale teď prý záleží jenom na ní. Petyr se po zničení svatby vrátil domů a tu hrůznou správu oznámil rodičům. Oba se rozbrečeli a obávali se nejhoršího. Annelies si zatím hnila ve vězení. Voldner jezdil každý den za lékařem, jestli se dívčin stav změnil. Vždy se však vracel s nepořízenou a slzami v očích. Katherine ležela už déle než týden a s jejím probuzením už nepočítal ani lékař. Když vtom. Bylo něco po jedné hodině ranní. Dívka začala dýchat a vzápětí otevřela oči. Byla hrozně hladová, ale komorná, která ji měla hlídat spala. Nechtěla ji vzbudit, ale ta bolest břicha se nedala vydržet, a tak po ní hodila nějakou knihu. Služka se rozčíleně probrala, ale potom si všimla, že dívka je vzhůru.,,Nezašla byste mi pro něco k jídlu a pití?” zeptala se Katy.
Komorná přikývla, opustila pokoj a vzbudila celý hrad.
,,Co se to tu děje? Je po jedné hodině v noci,”,křičel naštvaně Vévoda Fell.
,,Vaše dcera se vzbudila!” vykřikla nadšeně komorná.
Vévoda s vévodkyní ihned utíkali do dívčina pokoje, kde na posteli seděla dívka. Oba se zaradovali, když viděli, že je vzhůru. Brzy se přišel podívat i Petyr a ani on nevěřil svým vlastním očím. Za pár minut do pokoje vešla komorná s kuřecí pečínkou. A Katherine pustila do jídla.
Fellwood
Vévoda Fell byl zničený, když se dozvěděl o Annelies. Nevěděl, co si o tom má myslet. Sevill u nich ale ještě pár dnů zůstala. Kvůli Derenovi. Chtěla s ním strávit ještě nějaký čas, než se vrátí do matčina domova.
A za těch pár dnů se ještě více sblížili. Voldner svůj smutek utápěl v alkoholu. V den Katherinina probuzení přijel Petyr nejdřív, co to šlo. Ihned Voldnerovi oznámil tu radostnou zprávu. Voldner nevěřil vlastním uším. Ihned nasedl na koně a s Petyr jel do Stonehelmu.Stonehelm
Svou rychlou jízdou se oba ocitli brzy ve Stonehelmu. Sesedli z koní a Voldner vyběhl po schodech do dívčina pokoje. Zrovna ho opouštěl lékař a s Katherininými rodiči řešil léky. Voldner neváhal ani chviličku. Ihned vešel do pokoje. Katherine se usmála, když ho uviděla ve dveřích. Přistoupil k ní a začali se líbat. Po delší době přestali a v Katherine se objevily obavy.,,Ty sis jí vzal že?”
,,Naštěstí ne. Měl bych tvému bratrovi koupit nějaký dárek, když to tak pěkně přerušil.”
V jejich tvářích se objevily úsměvy.
,,Cože to udělal Petyr?” ptala se zvědavě dívka.
,,Ano a jsem mu nesmírně vděčný. Nejen že zničil mou svatbu, ale zachránil život i tobě.”
ČTEŠ
Šlechtična
Ficción históricaPříběh je z království zvaného Northesworld.Vypráví o Katherinne, která pochází z bohaté šlechtické rodiny. Co se stane, když potká mladého šlechtice ze sousedství? Co v jejím životě dokáže láska? 12., 13.8.2020 - Historický román #1 13., 16. ,17.3...