3 Κεφάλαιο

202 12 1
                                    

"Εχω το προαίσθημα οτι κατι καλο θα γινει" μου λέει η φοιβη και εγω νομιζω εχω το ιδιο προαίσθημα με αυτην. Ειναι ωραία οταν κάποιος ασχολείται μαζί σου ακομα κι αν αυτο δεν θα εχει κανενα αποτελεσμα στο τελος. Το κουδουνι ηχει στα αυτιά μου και επιτέλους είναι η ωρα να εξαφανιστώ απο το σχολει.

"Και δηλαδή τωρα ποιος σου αρεσει"με ρωτάει η Φοίβη και προς έκπληξη μου πραγματικα δεν ξέρω.

"Δεν ξερω. Αλήθεια." Της απανταω και φαίνεται η φοιβη να σκέφτεται καποια λυση.

"Το βρηκα" πετάγεται η φοιβη και δεν νομίζω να εχει τοσο καλη ιδέα.

"Οταν θα τους δεις με καποιο κοριτσι και ζηλέψει κάποιους απο τους δύο τοτε θα ειναι αυτός που σου αρέσει. Αν σε αντίθεση δεν ζηλέψει τοτε πολυ πιθανόν ειναι να μην εχεις συναισθηματα για αυτον"μου εξηγεί και δεν το πιστεύω πως επιτέλους είπε και κάτι σωστό.

----------------------------------------------------
----------------------------

Η επομενη μερα ηρθε και εχω πάρει την απόφαση μου να μιλήσω με την Ερικα.
"ΕΡΙΚΑ" της φωναζω και αυτην γυρνάει αμεσω.

"Θελω να μιλήσουμε."

"Και τι θελεις ακριβώς να πούμε?" Μου απαντάει σχεδόν με ειρωνικό τόνο.

"Σε παρακαλω κάθησε"της ζηταω και της δείχνω το παγκάκι μου είναι δίπλα μου.

"Σε ακούω"

"Σε παρακαλω πες μου την αλήθεια. Γουστάρεις τον Ζακ."την ρωταω και την κοιταζω στα ματια όλο αγωνία για την απάντηση της.

"Νομίζω πώς τον έχω ερωτευτεί" Με κοιτάει όλο θλίψη στα μάτια μου για αυτο που μόλις είπε. Δεν πίστευα οτι θα το παραδεχόταν, αλλα και το παραδέχτηκε και είναι και ερωτευμένη μαζί του.

Σηκώνομαι και την παίρνω αγκαλιά. Παρόλο που μου άρεσε ο Ζακ χαιρόμουν για την κολλητή μου που επιτέλους ερωτεύτηκε και μου ειπε την αληθεια.

"Συγγνώμη που μου αρέσει ο Ζακ. Δεν μπορω να ελέγξω τα συναισθήματα μου για αυτόν." Μου λέει όλο ντροπή και κοιταει κάτω.

"Βρε χαζη εφόσον σου άρεσε θα μπορούσες να μου το πεις και έτσι δεν θα ειχα ασχοληθεί μαζί του." Της λεω για να καταλάβει πως δεν ειναι κακό που της αρέσει ο Ζακ.

----------------------------------------
----------------

Η επόμενη μέρα στο σχολείο μπορώ να πω πως ηταν αρκετα βαρετή αλλα εφόσον αύριο ειναι σάββατο κανόνισα να βγω με την Φοίβη και να της εξηγήσω όλα όσα εγινα.

Sometimes Love Hurts...Where stories live. Discover now