11 Κεφάλαιο

115 6 0
                                    

Λίζας POV

"Τι να μου εξηγήσεις ρε? Οτι σκότωσες τον αδερφό μου επειδή είσαι ένας εγωιστής? Επειδή δεν άντεξες την απόρριψη? Εεεε, ΤΙ?" Του φωνάζω εφόσον δεν μπορώ να συγκρατηθω. Εντάξει δεν λέω. Μπορεί να έχει αλλάξει αλλα δεν μπορώ να το ανεχτώ όλο αυτό.

"Ασε με σε παρακαλώ να σου εξηγήσω και θα καταλάβεις" μου λέει ο Χάρης ενώ μπορείς να διακρίνεις απο την έκφραση του ότι λυπάται.

"Σε ακούω"

"Σε ευχαριστώ. Λοιπόν, για να τα πάρω απο την αρχή, εγω με τον αδερφό σου και με τον Χάρβεϊ ήμασταν κολλητοί. Βγαίναμε πάντα οι τρεις μας και δεν αφήναμε κανέναν να μας χωρίσει. Κάποια στιγμή εγω γνώρισα μια κοπέλα. Την Χαρά. Απο την πρώτη στιγμή την ερωτεύτηκα. Ήταν πανέμορφη, είχε μακριά ξανθά μαλλιά, πανέμορφα γαλάζια μάτια και το σώμα της ήταν σε τέλειες αναλογίες. Ήταν σαν ένας άγγελος. Για να μην τα πολυλογώ τα φτιάξαμε και τότε άρχισα να απομακρινομαι απο την παρέα. Η Χαρά συνέχεια με έβγαζε έξω και με ξενυχταγε. Είχε κακές παρέες οπότε λογικό ήταν να με πάρει και εμένα ο κατήφορος. Άρχισε να μου δίνει διάφορα τσιγάρα τα οποία απο ότι καταλάβατε δεν ήταν κανονικά. Μετά άρχισε να μου δίνει πιο χοντρά ναρκωτικά. Άρχισε να μου δίνει διάφορα χαπακια τα οποία με έκαναν να εθιστω ακόμα πιο πολύ. Δεν μπορούσα να σταματήσω τα ναρκωτικά αλλά η Χαρά δεν είχε λεφτά οπότε έβαζε εμένα να της αγοράζω. Τέλος πάντων, άρχισε να απομακρύνετε απο εμένα και ερχόταν σε εμένα μόνο για ναρκωτικά. Από οτι καταλάβετε τότε τα είχε με τον Κρις. Τον Κρις τον χρησιμοποιούσε και αυτόν μόνο για τα ναρκωτικά αλλα η μορφή της σε έκανε να την ερωτεύεσαι και να μην δίνεις σημασία. Εγω όταν έμαθα οτι τα είχε με τον αδερφό σου τα έχασα. Ήμουν και υπό την επήρεια ναρκωτικών οπότε είχα τελείως θολώσει. Δεν ήξερα τι έκανα αλλα και αυτός ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών οπότε ούτε αυτός καταλάβαινε. Όταν κατάλαβα τι είχα κάνει ήταν πλέον αργά. Είχα αφαιρέσει την ζωή του αδερφού σου τον οποίο τον ένοιωθα σαν αδερφό μου. Ήταν και για εμένα δύσκολο να το ξεπεράσω. Δεν το ήθελα. Σε παρακαλώ συγχωρεσεμε."

Εγω και ο Χάρβεϊ είχαμε μείνει. Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι είχε μόλις γίνει. Όντως το έχει μετανιώσει και τωρα το καταλαβαίνω. Αυτη φταίει για ολα που ο αδερφός μου είναι πεθαμένος και ο Χάρης βρίσκεται σε χάλια ψυχολογική κατάσταση. Πραγματικά έτσι και την βρώ θα πάρω εκδίκηση για τον ίδιο μου τον αδερφό.

"Λίζα σου μιλάω" με ταρακουνάει ο Χάρης και με ξυπνάει απο τις βαθιές σκέψεις που έκανα.

Sometimes Love Hurts...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora