8 Κεφάλαιο

142 9 0
                                    

"Λοιπόν...πριν τρία χρόνια εγω με τον Χάρη και τον αδερφό σου τον Κρις είμασταν κολλητή"...ΟΠΑ. που κολλάει ο αδερφός σε όλο αυτο. Ξέρω, δεν σας εχω μιλήσει για τον αδερφό γιατί πολυ απλά δεν εχω ξεπεράσει ακόμα τον χαμό του. Εχει πεθάνει εδώ και 3 χρόνια αλλά εμένα ήταν το πρότυπο μου. Βλέπετε ηταν ο κατά ενα χρόνο μεγάλος μου αδερφός και του είχα μεγάλη αδυναμία. Τον αγαπούσα, και ακομα τον αγαπάω. Είχε πεθάνει σε ένα ατύχημα με την μηχανή. Μας είχαν πει πως η μηχανή του ηταν ελαττωματική. Απο εκείνη την ημέρα δεν έχω ξαναμιλήσει για τον αδερφό μου γιατί δεν θελω να σκέφτομαι οτι δεν είναι εν ζωή και αυτό με πονάει.

"Ωραία...ο αδερφός που κολλάει? Δεν μπορώ να καταλάβω." Του λέω ενώ δάκρυά αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους στα μάτια μου.

"Ηρέμησε. Θα στα εξηγήσω όλα και θα καταλάβεις. Τότε ο Χάρης ηταν ερωτευμένος με την Χαρά. Πρώτη φορά τον βλέπαμε τόσο χαρούμενο. Τα είχαν για περίπου 4 μήνες μέχρι που αυτή τον παράτησε"

"Η ΠΟΥΤΑΝΑ" μας διακόπτει ο Χάρης ενώ μπορώ να διακρίνω οτι τα μάτια του είναι βουρκωμένα.

"Τότε ο Χάρης κλείστηκε στον εαυτό του και υποσχέθηκε οτι αν βρει το άτομο που την πήρε απο αυτόν θα τον σκοτώσει. Άρχισε τα ναρκωτικά και συνέχεια ερχόταν σε εμένα μεθυσμένος και εκλεγε για αυτήν. Προσπαθούσα να τον ηρεμήσω αλλα τιποτα. Μια μέρα που ήμασταν σπίτι του αυτή ήρθε στο σπίτι του για να του εξηγήσει γιατί τον παράτησε. Η κοπέλα του ήταν ερωτευμένη με τον αδερφό σου και είχαν κρυφά σχέση. Εκείνη την ώρα ο Χάρης δεν ήξερε τι έκανε και άρχιζε να την χτυπάει. Εγω έτρεξα να τον σταματήσω αλλά μάταια. Με έριξε πάνω στον τοίχο με αποτέλεσμα να σπάσω το χέρι μου. Έφυγα γρήγορα απο το σπίτι του και προσπαθούσα να βρώ τον αδερφό σου. Τον ενημέρωσα οτι πρέπει να προσέχει για την ζωή του και οτι ο Χάρης έμαθε πως τα είχαν. Απο εκείνη την ημέρα ο Χάρης φαινόταν φυσιολογικός αλλά ήξερα οτι είχε θυμό μέσα του. Στον αδερφό σου μιλούσε κανονικά και αυτο ήταν που με τρόμαζε περισσότερο. Μια μέρα ο Χάρης ήρθε σπίτι μου και μου ζήτησε να κόψουμε τα φρένα απο μια μηχανή στην οποία είχαν χαλάσει και ήθελαν αλλαγή. Τα έκοψα και ο Χάρης την ξαναπήρε σπίτι του για να τα αλλάξει αυτός. Εγω ήμουν σίγουρος οτι αυτή την μηχανή την είχα ξαναδεί αλλα δεν θυμόμουν απο που. Την επόμενη μέρα μαθαίνω απο τους γονείς σου οτι ο αδερφός σου πέθανε σε ατύχημα με την μηχανή επειδή είχαν χαλάσει τα φρένα. Κατάλαβα τι γινόταν και έτρεξα γρήγορα στο σπίτι του Χάρη. Η πόρτα ηταν ανοιχτή οπότε δεν χτύπησα. Βρήκα τον Χάρη να καπνίζει στον καναπέ και να με κοιτάει με ένα χαμόγελο. Μου είπε οτι επιτέλους έφυγε απο την ζωη ο αδερφός σου και οτι ηταν πολυ χαρούμενος. Απο τότε δεν του ξαναμιλησα και υποσχέθηκα να μην τον ξαναδώ στην ζωή μου. Δεν είπα τίποτα σε κανέναν γιατί δεν ηθελα να μπλέξω. Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που δεν σου το είπα."

Sometimes Love Hurts...Where stories live. Discover now