Χάρβεϊ's pov
Μπαίνω μέσα και την βλέπω ξαπλωμένη στο κρεβάτι να είναι γεμάτη σωληνακια, και τον ενοχλητικό ήχο του μηχανήματος που μου δείχνει τους σφυγμούς της να ηχεί στα αυτιά μου.
Την πλησιάζω και της δίνω ενα απαλό φιλί στα χείλη της. Κάθομαι στην καρέκλα και την κοιτάω. Είναι τόσο όμορφη ακόμα και όταν κοιμάται. Το πρόσωπο της είναι χλωμό και ταλαιπωρημένο. Οταν σκέφτομαι οτι ολα αυτα της τα έκανα εγώ...
Της πιάνω το χέρι και την κοιτάω που κοιμάται.
"Αγαπη μου, ο Χάρβεϊ είμαι. Ξέρω οτι αν ξυπνήσεις δεν θα με θέλεις δίπλα σου, αλλα θέλω να ξέρεις οτι είσαι οτι πιο πολύτιμο έχω. Αν σε κάνει χαρούμενη η απουσία μου θα φύγω. Δεν θέλω να σε ξανά πληγωσω. Το χαμόγελο σου μου δίνει ζωή. Πόσο μάλλον να σε βλέπω να κλαις και να ξέρω οτι αυτά τα δάκρυά είναι εξετειας μου. Όταν βγω απο εδώ μέσα θα φύγω και δεν θα σε ξανα πληγωσω, αλλα να ξέρεις οτι η καρδιά μου θα έχει μείνει εδώ μαζί σου. Δεν πρόκειται να ξανά ερωτευτώ άλλη εκτός απο εσένα. Μπορώ να παραδεχτώ πως εσυ μου έμαθες να νοιάζομαι για κάποιον τόσο πολύ. Πότε δεν έδωσα ενδιαφέρον σε κανέναν αλλα εσυ? Εσυ ήσουν το διαφορετικό. Εσυ μου έμαθες τα πάντα. Δεν θέλω να σε πληγωνω γιατί πονάω και εγω μαζί σου. Έχεις ακούσει οτι μερικές φορές η αγάπη πονάει? Εε ναι λοιπόν πονάει και ξέρω πως είναι. Λίζα μου άνοιξε τα ματάκια σου. ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ" τελειώνω αυτά που της λέω και καταλαβαίνω οτι όλη αυτή την ώρα έκλαιγα.
Σηκώνομαι και την πλησιάζω. Την παίρνω αγκαλιά και ξεσπάσω σε κλάματα.
"Συγγνώμη. ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ" της λεω και την σφίγγω περισσότερο στην αγκαλιά μου.
"Και εγω σε αγαπάω" την ακούω να μου ψιθυρίζει.
Απομακρυνομαι απο την αγγαλια της και την κοιτάω που με κοιτάζει και χαμογελάει.
"Αγάπη μου. Ξύπνησες. Είσαι καλά.ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ" της λέω και ορμαω στα χείλη της. Την φιλάω και αμέσως ανταποκρίνεται. Μου έλειψε τόσο πολύ να την φιλάω.
YOU ARE READING
Sometimes Love Hurts...
Teen Fiction"Συγγνώμη. Δεν θα σε ξανά αφήσω να περιμένεις. Και να ξέρεις πως έτσι και τον ξαναδώ μπροστά μου, αυτά που του έκανα σήμερα δεν θα ειναι τίποτα με εκείνα που θα του κάνω. Άμα σε ακουμπήσει να ξέρεις απο τώρα πως θα το σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια...