4 Κεφάλαιο

180 11 0
                                    

Λιζα's pov

Κλείνοντας την πόρτα έβλεπα αυτον να με κοιτάει. Οταν κλείνει η πόρτα πηγαίνω στο δωμάτιο μου όσο πιο αθόρυβα μπορώ για να μην ξυπνήσω τους γονείς μου και καταλάβουν οτι ήμουν έξω τέτοια ωρα. 

Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και αρπάζω ένα μαξιλάρι. Το βάζω στο πρόσωπο μου για να σιγουρευτώ οτι δεν με ακούνε και αρχίζω να ουρλιάζω. Στο μυαλό μου έπαιζε συνέχεια η σκηνή του φιλιού μας. Ποιο παλιά είχα κάνει μια σχέσει αλλά δεν είχαμε φιληθει ποτέ τόσο έντονα.

Προσπαθούσα να κοιμηθώ αλλά μάταια. Είχα μεγάλη υπερένταση και έτσι αποφάσισα να δω μια ταινία. Η ώρα ειχε περάσει και η ταινία τελείωσε. Ευτυχώς μετα απο αρκετή ώρα με πήρε ο ύπνος.

---------------------------------------------------
-------------------------

Η ακτίνες του ήλιου έμπαιναν ανεξέλεγκτα μεσα στο δωματιο. Η μητέρα μου μπαίνει μέσα για να με ξυπνήσει.

"Κοριτσάκι μου, ξυπνά πέρασε η ώρα."με χαϊδεύει στην πλάτη και μου το λέει απαλά για να μην ξυπνήσω απότομα.

"Σε λίγο"της λέω με την βραχνη μου φωνή ενώ σκεπαζομαι με το πάπλωμα.

"Η ωρα ειναι 1:30. Σήκω να φάμε."

"Πωωωω καλά έρχομαι σε 5 λεπτά."της φωνάζω για να φύγει απο το δωμάτιο μου.

Σηκώνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο. Πλένω γρήγορα το πρόσωπο μου και βουρτσιζω σχολαστικά τα δόντια μου.

Πηγαίνω και κάθομαι απέναντι απο την μικρή μου αδερφή. Την λένε Κατερίνα και πηγαίνει πέμπτη δημοτικού. Μερικές φορές  ζητάει την βοήθεια μου γιατί της αρέσει ένα αγόρι. Δεν έχω καταλάβει και πολλά άλλα νομίζω πως αυτός δεν την θέλει και θέλει μια άλλη κοπέλα που είναι η πιο δημοφιλείς στην τάξη. Κάτι τέτοιο νομίζω. Το θεμα είναι ότι η αδερφή μου έχει κάνει περισσότερες σχέσεις και απο εμένα. Μπορεί να μην είναι κανονικές σχέσεις αλλά δεν παύει να έχει κάνει περισσότερες σχέσεις απο εμένα.

Τελειώνω το φαγητό μου και μπαίνω γρήγορα να κάνω ένα μπάνιο. Κάθομαι στο μπάνιο παραπάνω από μια ώρα και πραγματικά το μπανιο με χαλαρώνει.

Βγαίνω απο το μπάνιο και η ώρα έχει πάει 4:30. Ξεκινάω να ντύνομαι γιατι σε μια ώρα έχω ραντεβού με την Φοίβη. Βάζω το μαύρο μου το τζιν, μια άσπρη μπλούζα, το κάρο κόκκινο πουκάμισο μου και τα μαύρα μου all star. Στεγνώνω τα μαλλιά μου και τα κάνω με το ψαλίδι αναλαφρες μπούκλες.

Sometimes Love Hurts...Where stories live. Discover now