Με το που μπήκα στο σπίτι παρατήρησα οτι κανείς δεν ήταν στο σπίτι. Τώρα τελευταία οι γονείς λείπουν Συνέχεια απο το σπίτι γιατί υποτίθεται οτι έχουν πολύ δουλειά στο γραφείο. Αλλα εμένα μου φαίνεται ότι κάτι κρύβουν και θα το μάθω.
Πήγα στο δωμάτιο της αδερφής μου να δω αν ήταν εκεί Αλλά ούτε αυτή ήταν. Λογικά θα πήγε καμία βόλτα με της φίλες της. Καλύτερα για εμένα. Θα εχω όλο το σπίτι στην άνεση μου για να κάνω την έρευνα μου.
Πήγα στο δωμάτιο μου και έκατσα στο γραφείο μου. Άνοιξα τον υπολογιστή και απλός τον κοίταζα. Δεν ξέρω πως ακριβώς θα την εντοπίσω. Άρχισα να πληκτρολογώ το όνομα της συμμορίας της και βρήκα αρκετές πληροφορίες.
Πριν μερικές εβδομάδες οι αστυνομία είχε κάνει επιδρομή σε μια αποθήκη γιατί έκαναν παράνομο εμπόρευμα ναρκωτικών. Η τοποθεσία της αποθήκης είναι αρκετά πιο μακριά απο την περιοχή που μένω. Μάλλον θα χρειαστώ κάποιον να με πάει. Αλλα ποιός? Δεν πρέπει να μάθει κανείς τι έχω σκοπό να κάνω. Το βρήκα. Θα πω στον ξάδερφο μου , τον Στίβεν να με πάει. Οι γονείς μας δεν έχουν και τόσο καλές σχέσεις οπότε δεν προκητε να το μάθουν.
Σημείωσα την περιοχή σε ένα χαρτάκι και πήρα τον Στίβεν τηλέφωνο.
* Έλα μικρή, που χάθηκες?*
*Γεια σου Στίβεν. Εδώ μωρέ. Σχολείο.*
*Αχ ναι. Το ξέχασα οτι είσαι ακόμα μικρή και έχεις ακόμα σχολείο. Πως και με πήρες?*
*Στίβεν Θέλω την βοήθεια σου.*
* Τι έγινε?*
*τίποτα το ιδιαίτερο...Απλώς Θέλω να με πάς κάπου γιατί δεν μπορεί κανένας να με πάει.*
*Ααα...οκ. Πότε θέλεις?*
* Γίνετε μήπως τωρα?*
*οκ...σε μισή ώρα θα είμαι εκεί. Τα λέμε.*
*bye*
Με το που το έκλεισα έτρεξα γρήγορα προς την ντουλάπα. Είχα μόλις γυρίσει απο το νοσοκομείο και έπρεπε να αλλάξω. Αποφάσισα να βάλω μαύρα ρούχα για να νομίζουν οτι είμαι και εγώ κάποια του είδους τους. Έπιασα τα μαλλιά μου έναν ανέμελο κότσο και ήμουν έτοιμη. Κοίταξα την ώρα και ήταν 8:00. Έξω είχε βραδιάσει εφόσον ήταν ακόμα χειμώνας και σε λίγες μέρες έφταναν τα Χριστούγεννα.
*Είμαι απο κάτω* Μόλις έλαβα το μήνυμα απο τον Στίβεν έτρεξα κάτω για να βάλω τα παπούτσια μου. Πήρα και το κινητό μου μαζί με το χαρτάκι που έγραφε την διεύθυνση και βγήκα έξω.
ESTÁS LEYENDO
Sometimes Love Hurts...
Novela Juvenil"Συγγνώμη. Δεν θα σε ξανά αφήσω να περιμένεις. Και να ξέρεις πως έτσι και τον ξαναδώ μπροστά μου, αυτά που του έκανα σήμερα δεν θα ειναι τίποτα με εκείνα που θα του κάνω. Άμα σε ακουμπήσει να ξέρεις απο τώρα πως θα το σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια...