9 Κεφάλαιο

118 8 0
                                    

Writer's pov
Η ζωή παίζει πολλά παιχνίδια. Άλλοτε Καλά και άλλοτε όχι τόσο ευχάριστα. Η ζωή είναι μια παράσταση χωρίς πρόβα. Γι'αυτό αυτοσχεδιασε. Χόρεψε, τραγουδά, αγάπα, γέλα, κλάψε. Ζήσε έντονα πριν τελειώσει η παράσταση χωρίς χειροκρότημα. Το 'μαζί' θέλει θυσίες και το 'χωριά' αντοχή. Πρέπει να ριχνουμε τον εγωισμό μας απέναντι στους ανθρώπους που αγαπάμε. Οτι έχουμε να πούμε πρέπει να το λέμε. Χωρίς δισταγμό. Τα μυστικά που κρύβουμε, δεν φτιάχνουν σχέσεις αλλά τις καταστρέφουν. Οι άνθρωποι δεν θεωρούν τις πράξεις τους λάθος, μεχρι να τους κάνουν το ίδιο. Οι άνθρωποι περιμένουν, μια εβδομάδα για την παρασκευή, έναν χρόνο για το καλοκαίρι, και μερικοί περιμένουν ολόκληρη την ζωή για την ευτυχία. Αλλά ποτέ μην χάσεις τον εαυτό σου.

Χάρβεϊ'ς pov

Δεν το πιστεύω...της έκρυψα ενα μεγάλο μυστικό για τον αδερφό της και αυτή δεν πρόκειται να με συγχωρέσει. Είμαι έξω απο το μπάρ και καπνίζω σκεπτόμενος τι μεγάλη μαλακια έκανα. Την κατεστρεψα ψυχολογικά. Είμαι μεγάλος μαλακας. Δεν της αξίζω. Αυτή κάνει τα πάντα για εμένα και εγω την καταστρέφω. Δεν μπορώ άλλο. Πρέπει να φύγω απο την ζωή της και αυτο θα είναι το καλύτερο και για τους δύο μας.

Κάθομαι και σκέφτομαι όταν κάποιος με παίρνει τηλέφωνο. Κοιτάω το κινητό μου και στην οθόνη αναγράφεται το ονομα του Ζακ.

"Έλα"

"Χάρβεϊ που είσαι" με ρωτάει ο ζακ και μπορώ να καταλάβω οτι κλαίει. Αρχίζω να ανησυχώ.

"Τι έγινε? Τι έπαθες?Γιατί κλαις?"

"Η-η Λίζα..."

"Τι έπαθε? Μίλα"

"Είναι στο νοσοκομείο και είναι λιπόθυμη"

Με το που ακούω αυτά τα λόγια νοιώθω την γη να χάνεται κάτω απο τα πόδια μου. Η καρδιά μου διαλύεται σε εκατομμύρια κομμάτια. Η κοπέλα της ζωής μου είναι στο νοσοκομείο. Η μοναδική κοπέλα που με κατάφερε να ερωτευτώ, που με έκανε να βάζω αυτην πάνω απο τον εαυτό. Εγω φταίω για όλα. Αν δεν της το ειχα κρύψει τώρα θα ήταν καλά. Γιατί να είμαι τόσο μαλακας. Γιατί πάντα να πληγωνω τους άλλους. Δεν της αξίζω.

Ανέβηκα στην μηχανή ενώ δάκρυά κυλούσαν απο τα μάτια με προορισμό τον νοσοκομείο. Δεν ξέρω πόσο έτρεχα αλλα.το μόνο που με νοιάζει είναι η Λιζα να γίνει καλά. Αν χρειαστεί θα κάνω τα πάντα για να γίνει καλά.

Με το που φτάνω στο νοσοκομείο αρχίζω να τρέχω για να βρω το δωμάτιο που την έχουν.

Sometimes Love Hurts...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora