Κεφάλαιο 14

30 2 0
                                    

Έτρεξα γρήγορα μέσα και και κατευθύνθηκα στο τραπέζι. Ολοι με κοίταζαν και εγω τώρα έπρεπε να τους εξηγήσω τι έγινε.

"Λίζα είναι όλα ένταξή?" Με ρωτάει ο Χάρβεϊ. Τωρα τι πρέπει να κάνω. Να πω τα πάντα? Αλλα μετα θα τους μπλέξω όλους και θα φταίω εγω για ολα. Αν πάθουν κάτι εξαιτίας μου δν θα τι αντέξω.

"Παιδιά έχουμε πρόβλημα" τους λεω και πλεον ολα τα βλέμματα εχουν γυρίσει σε εμένα.

"Ο Στίβεν κινδυνεύει" Τότε όλα τα παιδιά μένουν να με κοιτάνε χωρίς να ξέρουν τι να πουν.

"Μα πως?" Με ρωτάνε ολοι μαζί ταυτόχρονα.

"Θα σας τα εξηγήσω ολα"

Όταν τους τα εξήγησα τα παιδιά άρχιζαν να μου φωνάζουν και να μου λένε οτι έπρεπε να τους το είχα πει.

"Μα βρε αγάπη μου, η ζωή σου κινδυνεύει. Τι θέλουν αυτοί Τώρα απο εσένα." Μου λέει ο Χάρβεϊ και με παίρνει στην αγκαλιά τ.

"Παιδιά σηκωθητε. Δν μπορούμε να καθόμαστε έτσι. Ο Στίβεν κινδυνεύει και σε μια ωρα Πρέπει να βρισκόμαστε εκεί. Τι μια ωρα λέω? Σε σαράντα λεπτά. Πρέπει να υον σώσουμε." Μας φωνάζει η Φοίβη και ολοι σηκωνόμαστε απο το τραπέζι.

Θα Πάμε στο σπίτι του ζακ το οποίο βρίσκεται κοντά στην αποθήκη ώστε να βρούμε ενα σχέδιο για να σώσουμε τον Στίβεν.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι του δεν χάσαμε ούτε λεπτό και στρωθηκαμε να βρούμε ενα σχέδιο διασωσεις.

"Λοιπόν Παιδιά. Εχω ξαναπάει οπότε ξέρω καλα το μέρος. Υπάρχει μια έξοδος κινδύνου στο πίσω μέρος της αποθήκης και ενα παράθυρο στα αριστερά. Ερικα και ζακ. Εσείς οι δυο θα πάτε δίπλα στο παράθυρο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Φοίβη και Άλεξ. Εσείς θα πάτε πίσω απο την έξοδο κινδύνου και θα περιμένετε μην τυχών και χρειαστεί να την ανοίξετε για να δραπετευσουμε απο εκεί. Εγω ο Χάρβεϊ και ο Χάρης θα πάμε απο την κανονική είσοδο για να πάρουμε τον Στίβεν. Τι καλό που σας θέλω να μην σας καταλάβουν."

Ξεκινήσαμε όλοι να πηγαίνουμε στην αποθήκη. Τα βλέμματα όλων μας είναι τρομοκρατιμενα αλλα κανείς δεν τολμάει να το πει. Τους έμπλεξα σε αυτό και πρέπει να τους ξεμπλεξω.

Πλέων ήμαστε εδώ. Κοιτάμε όλοι την αποθηκη με τρόμο αλλα δν λέμε τίποτα.

"Παιδιά είστε έτοιμοι?" Τους ρωτάω. Κανείς δν μ απαντάει. Ολοι μ κάνουν ενα νόημα με το κεφάλι τους και όλοι πηγαίνουμε στις θέσης μας.

Sometimes Love Hurts...Onde histórias criam vida. Descubra agora