|| Ayla Trisk ||
Ik lag te woelen in mijn bed en dacht steeds na over Kaleb. Hij wilde me niet meer zien. Ik moest te weten komen wie zijn ouders waren, het was mijn plicht. Ik woelde nog meer, tot ik bij de conclusie kwam dat ik niet zou kunnen slapen. Ik stond op en liep mijn kamer uit. Naar de computer, dat was mijn eerste idee. Ik startte mijn vaders werkcomputer op en logde in op de PC. Nu moest ik nog door het wachtwoord komen van de staat om bij het bevolkingsregister te komen. Gelukkig had vader dat mij ooit per ongeluk verteld. Ik logde in en ging opzoek naar 'Kaleb'. Er waren niet bijzonder veel Kalebs in Eirene gelukkig.
'Kaleb Carter' voerde ik in. Er waren zo'n 7 Kaleb Carters. Al snel vond ik degene die geboren was op 23 april 2137. Ik klikte op die.
'Kaleb Lancaster-Carter' stond er. Ik had zijn achternaam! Lancaster. Het zou toch niet dé Lancaster zijn? Als in de originele familie Lancaster?
Ik ging verder zoeken naar zijn ouders, die zouden me misschien wat kunnen vertellen. Na een tijdje scrollen kwam ik bij de ouders.
Quinten Carter en Eva Carter, adoptieouders
Nee dit is het niet, dit zijn zijn adoptieouders.
Teresa en James Lancaster, biologische ouders
Ik staarde naar het scherm. Het is dus waar. Kaleb is deel van de originele families. Maar Teresa en James Lancaster, ze zijn er niet meer, dacht ik na bij mezelf. Hoe kon ik dit ooit aan Kaleb vertellen. Dat kon ik niet doen, vertellen dat zijn ouders er al 16 jaar niet zijn, dat ze vermoord zijn. Ik ademde diep in. Ze zijn vermoord.
Snel tikte ik in de computer in 'Teresa en James Lancaster'
Teresa May Lancaster, overleden op 4 juli 2139 was 27 geworden. Ze is gestorven naast haar man James Lancaster, ook overleden op 4 juli 2139 en 29 geworden. Beide waren lid van de elite. Doodsoorzaak onbekend. Vermoedelijk hadden ze een zoontje, waar deze is, is onbekend.
'De doodsoorzaak is niet onbekend!' fluisterde ik boos. 'Ze zijn vermoord door de rebellen.' concludeerde ik zacht.
Ik kon dit met geen mogelijkheid aan Kaleb vertellen. Dit zou hem teveel pijn doen. Veel te veel pijn.
Heey guys, weet iemand een betere titel voor het boek dan 'Captive'? Of vinden jullie 'Captive' een goede titel? Let me know! Xo
JE LEEST
Captive || Perfection Trilogie Deel 1
Science FictionHet is het jaar 2155 en de wereld is nog steeds herstellende van de 3e Wereldoorlog, die zorgde voor enorme schade op aarde. Miljoenen mensen waren omgekomen en nieuwe staten met nieuwe manieren van regeren schoten als paddestoelen uit de grond. De...