Bölüm:2

505 32 19
                                    

Medya:Abim, Byun Beakhyun

Multimedya:Six Tone Six Sensess

Telefonum kulaklığımla beraber makyaj masasının üstündeydi. Çantamsa masanın yanındaydı. Perdeleri kapatıp, kapıyı da iyice kapatıp kilitledikten sonra üzerimi değiştirdim. Bol bir siyah pantolon giydim üstüne de siyah  t-shirt giydim. Yatağın yanındaki kapalı terlikleri de giydim. Saçımı düzgünce taradım. Yüzümde ki makyajı da temizledim. Nemlendirici sürdüm. Kapının kilidini açtım. Perdeleri de açıp telefonumu alıp odadan çıktım. Salon gibi olan bir yere gittim. 6 herif vardı.
Iki tanesini tanıyorum. Biri JoonGi diğeri Beakhyun abim.

"Selam."dedi biri.

"Fotoğraflarda göründüğünden daha güzelmişsin."dedi bir başkası.

"Ahhh. Acaba bu güzelliğin bir sevgilisi var mıdır? Bekar mısın?"dedi bir başkası.

Dayak mı yemek istiyonuz? Yoksa toprak kokusu duymak mı istiyonuz? Ben pek anlamadım. Hiç birşey demeden onları izledim. Hepsi çok tatlı duruyordu. Bir başkası da yanıma gelip kolunu omzuma attı.

"Bu kız artık benim, öyle değil mi?"dedi ve bana baktı.

Yüzüne sırıtarak baktım ve dizimi şeyine geçirdim. Herkes "Oooooo" dedi.

"Abicim bekle sana aldığım bir hediye vardı. Sana onu getireyim." dedim.

"Hediye mi? Hediyeleri çok severim."dedi.

Ben de geldiğim odaya gittim. JoonGi hediyeyi nereye koydun?

Çantama baktım. Bir poşette bir kutu vardı. Kutuyu çıkarıp açtım. 10 tane farklı renkte aşırı pahalı gözüken eyelinerlar vardı. Kutuyu kapatıp tekrar poşete koydum.
Salon gibi olan yere gittim. Herkes koltukta oturuyordu. Abim ayağa kalktı. Ben de ona poşeti verip yanağından öptüm.

Sonra sarıldı. Bende ona sarıldım. Sonra ayrıldık. Yere oturdu. Sonra o oturunca diğerleri de oturdu.  Onlarla beraber ben de oturdum. Kutuyu nazikçe açtı ve farklı renklerdeki eyelinerları görünce küçük bir kız gibi mutlu oldu. Her biri kendi rengindeki kurdelelerle süslenmişti.
Saol JoonGi.

"Çok sevindim gerçekten. Bunlar bitse bile özenle saklayacağım."dedi abim.

"Az önceki davranışlarımız için özür dileriz."dedi biri.

"Tamam önemli değil. Ama ben çok açım. Yiyecek bir şeyler var mı?"dedim.

"Tabii ki de var. D.O senin için tavuklu ramen yaptı. Tadına bakmak ister misin?"dedi abim.

"Olur."dedim.

İyi de onlar benim tavuklu ramen sevdiğimi nerden biliyor? Haa evet dedem kesin onlara söylemiştir.

"Bana yemek yok mu?"dedi JoonGi

"Sana da var bekle getiriyorum" dedi biri ve bana rameni verdi.

"Bizi tanıyorsun değil mi?"dedi biri.

"Hayır, tanımıyorum."dedim.

Kızım yalan söylemesene

Sana ne?

Sen bilirsin.

Bence de ben en iyisini bilirim.

"O zaman kendimizi tanıtmamız lazım. Ben Sehun."dedi biri. Yüzü diğerlerine göre daha inceydi.

"Ben de D.O"dedi yemek getiren herif. Onun da gözleri diğerlerininkine göre daha büyük.

"Ben de Chanyeol."dedi deminden beri televinyonun camını silen herif.

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin