Bölüm:7

133 20 2
                                    

Oylamaya devam. 1 gün kaldı. Bu bölüm kısa oldu.

Medya:Kris
Multimedya:T-ara'dan Sugar Free

Kavga sesleriyle uyandım.

"Haaa??? Ne diyon lan? O benim."

"Nereden senin oluyor lan? Maç 90 dakika sürer 45 dakika değil."

"Haa? Dayak mı istiyon?"

"Sen mi dövcen?"

"Ne o beğenemedin mi?

"Ne diyon lan?"

Sonra sert bir şeyin yere çarpması gibi bir ses geldi. Hemen aşağı indim.
JoonGi ve bir herif kavga ediyorlardı.

O kim? Exo'da bulunan kişilerin sadece isimlerini biliyorum. Sehun, Chanyeol, Tao, D.O ve abimin yüzünü hatırlıyorum. Yani gerçekten de o herifin kim olduğuna dair hiç bir fikrim yok.

Çok fena kavga ediyorlardı. İkisinin de yüzü dakikalar içinde kana bulandı. Neden kavga ediyorlar ki?

"Yamado bence buna şahit olman kötü oldu. Devamını görmeden gidelim."dedi Tao.

"Niye onları ayır mıyorsun?"dedim.

"Erkeklerin bazen yumruklarını konuşturması gerek."dedi.

"Peki neden izleyemiyorum?"dedim.

"Soru sormadan sadece benimle gelsen."dedi.

"Neden?"dedim.

"Tamam o zaman sen bilirsin."dedi ve koltuğa oturdu.

Sen bana trip mi atıyon? Ne oluyor lan?

"Bak eninde sonunda kız istediğinin olacak. Boşuna uğraşıyorsun. 4'ünüz de boşa uğraşıyorsunuz."dedi Chanyeol.

"Ne kızmış arkadaş. O kız kim? Çok güzel olmalı. Yıl olmuş 2028 hâlâ bir kız için 4 erkek yumruk konuşturuyor."dedi biri (Kai)

Tao anında ona yumruğu geçirdi. Salon kan gölüne döndü resmen.

"YETER LAN. BİRBİRİNİZİ YEDİNİZ YETER. NEDEN BUNA KIZ KARAR VERMİYOR?"dedi Sehun.

Afferem sana Sehun. İyi de o kız kim? Bir de niye tüm gözler benim üzerimde?

"Ne oldu?"dedim.

"Karar ver. JoonGi mi Xiumin mi Tao mu  yoksa D.O mu?"dedi Chanyeol.

D.O ve Xiumin ne âlâkâ?

"Neden seçmeliyim? Neden kavga ettiler? O kız kim?"dedim.

"Gerçekten de normal bir kız değilsin. En iyisi Tzuyu sana normal bir kız olmayı öğretmeli."dedi Suho.

Ha? Yani ben normal bir kız değil miyim? Asıl sen normal bir herif değilsin.(bana sövmeyin.) Sinirlerimi bozdun Suho.

"Cevap vermeyecek misin? Yoksa gerçekten de normal olmadığını kabul mu ediyorsun?"diye devam ettirdi.

"Bir de yankee'ymişsin filan. Hatta şu Hiroshima'da ünlü olan Eun-san denilen asıl lakabı Akrep Çocuk filan mısın?"diye devam ettirdi Suho.

"O Akrep Çocuk değil, Çita. Hem Akrep Çocuk, Çita'nın çömezi." dedim

ve derdemez sıkmış olduğum yumruğu Suho'nun elmacik kemiğine geçirdim. O yumruğun şokundayken ayağımı geri çekip sağ taraftaki böbreğine tekme attım. Sola yatmaya başladı ben de sola bir tane geçirdim. Tam durduğunda da göğsüne tekme geçirdim. Arkasına geçip kollarından tutup yere düşmesini engelledim. Sonrasında kollarını çevirdim. Ve sırtına tekmeyi geçirdim. Tüm bunlar sadece 3-4 saniyede oldu. Dövüşteki hizım yüzünden bana Çita diyorlar.

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin