Bölüm: 19

78 14 14
                                    

Yamada'dan.

(Bu zamanlar Yamado Sakura olduğu için Yamada'dan anlatacam. Bir de diğer erkekler sap gibi kaldı ortada. Onlara da birilerini bulmak lazım, değil mi? O zaman bir soru soralım. Hikayeye BTS'i de bir bahaneyle eklemek istiyorum. Onunla ilgili bir soru soracam. JungKook mu Suga mı? Bu ikisinden birini seçin ve bana söyleyin ben de o kişiyi bir bahaneyle Yamada'ya kanka ettireyim. Tuhaf bir cümle oldu. Her neyse, yardımcı olun. O eve BTS de geliyor. Ev ne kadar da büyükmüş be arkadaş?)

Tao ve Yamado, Luhan ve Tzuyu da Hawaii de kaldı. Biz de geri döndük. Burası çok sıkıcı. Doğru düzgün dövecek adam yok. Yamado sakura olmasaydı onunla dövecek birilerini bulurdum.

"Hey abla gel biraz dolaşalım."dedi EunJi.

"Git başka birini bul."diye cevap verdim. Şuanda o iki çift ve Sehun hariç herkes salonda dedikodu yapıyordu. Bir dakika orada JongHyun'un yanına oturan elinde tavuklu ramen olan ama 10 dakikadan beri o ramen aşkımdan bir parça bile yememiş olan kız da kim?

"Ya ama abla, diğerleri dedikodu yapıp beni dışlıyor. Suho abi bile."dedi Eun. EunJi ye artık Eun diyecem.

"Eun seninle bir oyun oynayalım mı?"dedim.

Aklımda ki oyun öyle eğlenceli ki herkes bize sinir olacak.

"Tamam. Anlat dinliyorum."dedi.

"Gel benimle."dedim. Ve onu mutfağa götürdüm.

"Şimdi buradan biraz baharat alıyoruz. Biraz da şeker. Orada kaç kiş var? Say gel."dedim.

Bu kızın amacının ne olduğunu anlayan var mı?

Gitti ve hemen geldi.

"12 kişi var."dedi.

"Ha? Grup zaten 12 kişi 4 ü evde değil. Diğer 4 kişi nereden geldi?"dedim.

"JongHyun abi, JoonGi abi, EunByul abla ve Zeynep abla."dedi.

Ha tamam.

"Bir dakika JongHyun abi mi?"dedim.

"Evet, kendisi Yankee zamanlarında gloomy olarak bilinirdi. Oradan hatırladin galiba."dedi.

Ha? O da mı Yankee? Ahh Tanrım. Bu evde Yankee'likle âlâkası olmayan bir insan evladı bile yok mu? Doğru ya bu evdekiler insan evledi degil bildiğin daş. O yüzden bu soru biraz tuhaf oldu.

"Onun yankee olduğunu bile bilmiyordum. Sadece Moon Lovers'tan biliyorum. En yakışıklıları oydu."dedim.

"Neyse neden onları saymamı istedin?"dedi Eun.

"Onlara kahve hazırlayacağız."dedim.

"Kahve mi?"dedi.

"Kahvelere baharat, bolca tüz ve seker ekleyecez. Çaktın mı?"dedim.

"Haa tamam. Anladım."dedi.

Çabucak 14 bardak kahve hazırladım. Eun da içine bulduğu her baharatı koydu. Sonra tüz ve şeker de ekledi. Çok acımasızız. Güzelce karıştırdık.

"Hey Zeynep abla gelir misin?"dedi Eun.

Kız geldi.

"Ne oldu EunJi?"dedi.

"Şu tepsiyi salona götürür müsün? Herkeze kahve yaptık da 2 tapsiyi de Yamada ablam taşıyamaz değil mi?"dedi EunJi.

O da kafasını olumlu şekilde sallayıp tepsiyi götürdü ben de diger tepsiyi alıp peşinden gittim.

"Hey millet kahveleriniz geldi. Afiyetle için."dedim.

"Ooo, içeoim bakalım."dediler aynı anda.

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin