Media:Chendrella
Multimedya:İkenai Taiyo Orange Range ( Hana kimi'den, izleyenler bilir. Önceki bölümün ki Gokusen'in 3.sezonundandı.)Bu bölümü kısa yaptım.
Yazım hatalarım varsa kusuruma bakmayın. Telefondan yazıyorum, hem klavyemde bazı yakışıklıların fotosu var. Yani onlara bakarken yazmak biraz zor. Bu bölüm çok boş. İsteyen bu bölümü es geçebilir.
"Neyse yemek hazır mı?"dedim.
"Evet hazır. Hadi gelin yemek yiyelim sonra insan gibi konuşursunuz."dedi Tzuyu.
"Yani biz insan değil miyiz?"dedi Luhan.
"Evet insan olsaydın o çikolatayı sorgusuz sualsiz bana verirdin."dedi Tzuyu.
"Siz tanışıyor muydunuz?"dedi abim.
"Sen karışma."dedi ikisi de.
Demek ki bunlar daha önce tanışmışlar.
"Neyse sonra tartışırsınız."dedi JoonGi.
JoonGi derdemez Luhan sandalyesine oturdu. Tzuyu da masaya bira kaç bir şey ekleyince sandalyesine oturdu.
"Hey millet yemek hazır. Hadi gelin."dedi D.O
Diğerleri de bodrum kattan koşa koşa geldiler. Onlarda yerine oturunca EumJi ve Yuki geldi. Abim onlara yerde yemeleri için salondaki halıbın üstüne sofra serdi. Ben de yemeğr gömüldüm. Yemek yerken Tao, D.O, Xiumin ve JoonGi birbirlerine kötü kötü bakışlar atıyorlardı. Aynı zamanda Luhan ve Tzuyu da birbirlerine kötü bakışlar atıyorlardı. En sonunda Chanyeol araya girdi.
"Ne oluyor? Neyden eksik kaldım?"dedi.
Dedikoducu pislik. Sana ne? Seni ilgilendirmez.
"Tao ile Yamado sevgili olmuşlar. Hem bu olay aralarındaki rekabeti iyice arttırdı."dedi Suho.
"Gerçekten mi? Tebrik ederim Tao. Nasıl yaptın?"dedi Lay.
Ha?
Resmen odunsun dışses. Kendime yeni bir dışses bulacam, yeter be.
Bulabilirsen bul lan.
Tamam lan. 24 saat sonra başka bir içses ile komuşacaksın.
Tamam hadi bakalım. Nasıl yapacaksa artık. Mal mal konuşuyor işte.
"Kendin ol. Başka bir şeye gerek yok. Hem yarın hangi şirketle görüşeceğiz? Got7'ın olur mu?"dedi Tao.
"Yok ya olmaz, Super Junior'unkine ne dersiniz?"dedi Chendrella(chen)
"Yok o da olmaz. Big Bang'ınki nasıl?"dedi Kris.
"En iyisi BTS'in ki. Onlarda bizim gibi ünlü ve iyiler. Hep 2.'ler. Tabii 1. biz olunca onlarada 2.'lik kalıyor."dedi abim.
Egoist. Bundan sonra Chanyeol'a dedikoducu diyrcem abime de egoist.
Bence bu lakaplar onlara çok yakıştı.
"İtirazı olan? Tamam o zaman lider olarak BTS'in yöneticisi ile konuşayım."dedi Suho.
"Tamam."dediler aynı anda.
Onları dinlemeyip yemeğimi hemen bitirip EunJi'nin yanına gittim. Şimdi uyuması gerek yarın erkenden okula gitmesi gerek.
"Uyku zamanın geldi. Yarın okula gideceksin."dedim .
"Tamam Suho abimin aldığu pijamaları giyip odama geçecem."dedi.
Suho ona pijama mı aldı? Tabii ya o sırada telefonla uğraştığım için fark etmedim.
"Tamam. Dişlerini fırçalamayı unutma."dedim.
"Tamam unutmam Yamado abla."dedi EunJi.
Tabağını mutfağa tezgahın üstüne bıraktı ve odasına gitti. Tao yanıma geldi.
"Seninde uyuman gerekmez mi?"dedi.
"Evet, uyumam gerek."dedim ve odama gittim. 1 çift ayak beni takip ediyordu. Muhtemelen Tao. Odama girip kapıyı kapattım.
"Kapıyı açar mısın?"dedi sışarıdaki ses.
"Hayır. İlk kim olduğunu söyle."dedim.
"Tao."dedi.
"Tamam gir."dedim ve kapıyı açtım.
"Yarın EunJi'yi ikimiz okula götürüp getirecez."dedi ve gitti.
Kapıyı kapattım. Banyoya geçtim. Yaklaşık 1 haftadır banyo yapmıyorum. Gerçi 2. haftanın sonunda kirlendiğim anlaşılıyor olsada artık bir Yankee değilim. Yani vücudumun o özelliğini kullanmam için bir sebep yok. Bunları ve benzeri şeyleri düşünürken hemen yıkanıp giyinmiştim. Saçlarımı kurutup yatağa girdim. Uyumak istememe rağmen bir türlü uyuyamıyorum. Kendimi uyuma konusunda biraz daha zorlayıp uyudum.
Rüya
Yumurta almaya bakkala gidiyordum. Aşırı tatlı ve yakışıklı biri bana dğru gelmeye başladı. Sonra yön değiştirip arkamdan gelen çok daha güzel olan kıza doğru gitti. Kızla samimi samimi konuşsalarda erkeğin onun yanında zorla durduğunu hissediyordum. Hızlı hızlı yürüyüp önüme geçtiler, sanki onları görmemi istiyorlardı. Sonra kız kavga çıkardı ve ayrıldıklarını söyledi. Erkek üzülüyordu. Gözleri doldu erkeğin. Kız umursamadı ve kahkaha atarak erkeğin yanından uzaklaştı. Erkeğin yanına gidip neden ağladığını sordum. Tam cevabı alacakken uyandım.
"Yamado, hadi kalk aşkım."dedi Tao.
"Lan senin yüzünden herifin sorununun ne olduğunu bilmeden uyandım. Ne istiyon?"dedim.
"EunJi'yi okula götürecektik ya. Onun için bu saatte uyandırdım."dedi.
"Haa, doğru."dedim.
"EunJi hazır kahvaltısını yapıyor. Sana kıyamadığım için erken uyandırmadım."dedi ve yamağımdan öptü.
Anlamsız bakışlar attım.
"Senin sevgilinim, bence bu kadarını da hak ediyorum."dedi.
Birlikte aşağı indik. EunJi yemeğini yeni bitirnişti. Hemen ceketini giydi. Tao da çantasını aldı.
"EunJi sana söylediklerimi unutma."dedi D.O
"Tamam D.O abi."dedi ve aile gibi evden çıktık. Çabucak EunJi'yi okula bırakıp eve geldik.
Tao bir telefon görüşmesi yapıp hemen evden çıktı. Muhtemelen BTS'in şirketi ile görüşmeye gitmişlerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim: Byun Baekhyun
FanficBaşka birinin hayatını yaşadım bunca yıl boyunca. Şimdi ise sahte dedem beni sahte abimin yanına Kore'ye göderiyor. O başka biri sayesinde tanıdığım Exo'nun yanına gidiyorum. Tahmin edin abim kim? Neyse. Sahte adım EunJung, 22 yaşındayım, tam bi...