Bölüm:11

92 16 6
                                    

Teogculara başarılar

Media:Eniştem Luhan (Tahmin edin kimin sevgilisi olacak? Bulana Kai'yi veriyorum. Kai'yi değilde başka birini istersede istediğini veririm. JoonGi ve D.O olmaz.)
Multimedya: Got7'dan A

Yamado'dan

Tao ile olan sarılmamız Tzuyu'nun "Yemek hazırlamadım.  Gidin dışarda yiyin."deyişi oldu.

"O zaman ben hazırlarım. Gel sen de yardım et."dedi D.O ve mutfağa geçti ardından Tzuyu gitti.

Yamada, Xiumin'in kızarmış yanağına buz tutuyordu. Yeni bir aşk mı olacak lan? Yamada'mı kimseye vermem. Hem Xiumin beni sevmiyor muydu?  Dönek ya bu mal. (Yamado'ya istediğiniz gibi sövebilirsiniz. Yalnız Yamada'ma ve Tzu-chan'ıma sövmek yasak.)

Tzuyu odasına çıktı.  Yamada da peşinden gitti. Ne oluyor? 

Yamada'dan

O kız, Adachi Hana namı-diğer Kasırga Ada.  Bileğinde kasırga sembolü vardı.  Her popi Yankee kendine bir hayvan yada bir şekil yada her neyse seçer ve vücudunda görülebilecek bir yere o şeyin resmini yaptırır.  Adachi Hana benim çömezimdi. Ve o Kasırga Ada lakabını aldıktan sonra bana şunu dedi "Artık senden eğitim almama gerek yok.  Çünkü artık sayılı Yankee listesine girdim. 20 kişi arasında 10.'yum.  Artık sana ihtiyacım yok."dedi.

Ben de ona şu cevabı verdim "Bir gün bunu yaptığına çok pişman olacaksın ve ayaklarıma kapanacaksın. Seni bu seviyeye kadar ben getirdim. Şimdi ne yaparsan yap."dedim ve gittim.

O zamanlar ağzıma geleni söylerdim. Girdiği odaya girdim.  Kapıyı kapatıp kilitledim.

Sağ kolumu onun boğazına yaslayıp duvara yapıştırdım. Elimi de ağzına koydum.

"Eğer çığlık atarsan o ağzını yırtarım."dedim. 

Başını salladı ben de ağzını tutmayı bıraktım. 

"Sen Kasırga Ada mısın?"dedim. 

"Evet.  Sen de Yılan olmalısın. Dövmenden anladım. Usta keşke senden ayrılmasaydım.  Affet beni."dedi.

"Neden affedeyim ki?"dedim. 

"Sizden ayrıldıktan sonra çok fena dayak yedim. Hastanelik oldum.  Komaya girmekten son anda kurtulmuşum.  Sonra ailem beni zorla çalıştırtarak bir Kore'de aşırı iyi bir üniversiteye başladım.  Oradan 4 yıl erken mezun oldum."dedi.

"Lan bana ne benden sonraki hayatından? Bana kendini affettirmen gerek. Sen onu düşün."deyip odadan çıktım. Salona gittim. Yamado bana ne oldu bakışını atıyordu. Ona benimle gel bakısı attım. Diğerleri bana ne oluyor? Bakısı attı. Onları sallamayip Yo-chan'ımın odasına gittim. Ardımdan geldi.  Kapıyı kilitledim. Yankee kıyafetlerimi giydim.
Yo-chan'ıma da onunkileri verdim. Sonra pencereyi açıp atladım.

Yo-chan da atladı. Onunla karşılaştığımız mahalleye doğru koşmaya başladım. O da beni takip etti.

"Ne oldu Ya-chan?"dedi endişeli bir sesle.

"O kız var ya. Onunla daha önce karşılaşmıştım."dedim.

"Hangisi?"dedi.

"D.O'nunyanına çağırdığı kız."dedim.

"Tzuyu'dan bahsediyorsun herhalde."dedi.

"Adını mı değiştirmiş? Baka.(salak)"dedim.

"Neden evden çıktık? Hem sen Tzuyu'yu nereden tanıyorsun?"dedi.

"Adachi Hana diye bir kızı hatırlıyor musun? Benim çömezimdi. Sonra benden eğitim almayı bırakmıştı. Hatırladın mı?"dedim.

Artık hatırlayıp, olayı anlaman gerek.

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin