Not:Galiba en uzun bölüm oldu. 2015 kelime. (Bu notu saymazsak.)
Medya:D.O(so kawaiii nee.)
Multimedya:Exo'dan WolfJoonGi odadan defolduktan sonra Tao'yu aradım. Tao'nun telefonu açmasını beklerken masamın üstündeki MP3'ü fark ettim. Yanında bir not vardı.
'Senin hediyene karşılık olarak tüm exo şarkılarının içinde bulunduğu bir MP3 vermek istedim.
- Seni çok seven abin Byun Beakhyun.'Çok sevenmiş miş miş. Yalanını yiyim. Sonunda Tao telefonu açtı.
"Kanka yardımın lazım. Senden bir şey istesem yapar mısın? Yalnız kimseye bir şey anlatmayacan. Yoksa seni o hançerle doğrarım."dedim.
"Tamam . Sorun yok. Ne istiyon sabahın bu saatinde?"dedi.
"Şimdi ben şu Tzuyu denilen kızdan pek hoşlanmadım. O yüzden ona tuzak kuracam. Bunun için bir kova, bir kalın ip, uyku hapı ve bir makasa ihtiyacım var."dedim.
"Peki, hemen ayarlıyorum. Onları sana mı getireyim?"dedi.
"Transport'ın bagajına koy."dedim.
"Tamam, bana ne yapacağını anlatacak mısın?"dedi.
"Hayır, bu bir yankeelik sırrı. Üzgünüm."dedim.
"Peki. Hadi bye bye."dedi.
"Bye bye."deyip telefonu kapadım. Çabucak hazırlanıp çıktım. JoonGi tıkınmakla meşgüldü. Zehir zıkkım olsun emi.
Türkiye'deyken olduğu gibi gene dedikoducu teyzelere bağladım. Neyse."Hadi acele et."dedim.
"Tamam sen git ben geliyom."dedi.
Ona cevap vermeden çabucak evden çıktım. Tao eşyaları arabaya yerleştiriyordu.
"Hazır mı her şey?"dedim.
"Evet hazır, al bunlar istediğin uyku hapları."dedi.
"Çok teşekkür ederim."dedim.
"Tamam önemli değil, en fazla Suho bana biraz kızar o kadar."dedi.
"Neden ki?"dedim.
"Bugün önemli bir antreman vardı ve ben molada kaçtım bunları yapmak için."dedi.
"Çok hızlısın."dedim.
"Senin için olacaksa sorun yok."dedi ve yanağımdan öptü sonra oradan makas aldı.
Tatlı çocuk seni. Eğer bunu şuanda JoonGi yapsaydı tekmeyi yerdi.
"Ne yapıyordun? Ben sana benden başka birine ilgi gösterme demedim mi?"dedi JoonGi.
"Sevgilim misin? Abim misin? Neyimsin? Hiçbir şeyim değilsin. Senin sozünü dinlemek zorunda değilim."dedim.
"O zaman sevgilim ol."dedi JoonGi. Bu sözü 2.kez duyuyorum. Ama önceki daha mükemmel bir şekildeydi.
"Hayır."dedim.
"Ne?"dedi.
"Teklifini reddediyorum JoonGi."dedim.
"Reddedemezsin Yamado."dedi.
"Reddederim."dedim.
"JoonGi bu savaş 4'ünüz arasında biliyorsun, kızı rahat bırak."dedi D.O
Lan sen ne ara geldin?
"D.O?"dedim.
"Boşver uzun hikaye. D.O bir yanlışın var. O dediğin 4'ünüz değil, 4'ümüz olmalıydı değil mi?"dedi Chan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim: Byun Baekhyun
FanfictionBaşka birinin hayatını yaşadım bunca yıl boyunca. Şimdi ise sahte dedem beni sahte abimin yanına Kore'ye göderiyor. O başka biri sayesinde tanıdığım Exo'nun yanına gidiyorum. Tahmin edin abim kim? Neyse. Sahte adım EunJung, 22 yaşındayım, tam bi...