Bölüm: 26

66 13 7
                                    

Wattys2017 yarışmasına katıldım. Size güveniyorum millet. Normalde 4 bölüm sonra bitirecektim fakat devam edecem. Bu bölümde Yamada'ya kızabilirsiniz fakat küfür yok.

Mediada niye Mark Tuan var?  Vallaha ben de bilmiyom.  Her neyse okumaya başlayın.  Bir de okuyan kendini belli etsin.

Bir de XiuMinElif kullanıcısının hikayesine bakın.  Foto çekip koymaya üşendim.  Daha doğrusu cihazda boş yer kalmadı. Yakında kendime büyük TB alacam.  Bizim evde var ama anam ile babam kullanıyor. Yani ben kullanamam.

"Kim TaeHyung hyung ile geçmişini anlat."dedi JungKook.

Ve ben de ona kısaca herşeyi anlattım.  Sonunda da Suho'ya sınav yapmak istediğimi söyledim.

"Aklıma güzel bir fikir geldi. Dinlemek ister misin?"dedi JungKook.

"Dinliyorum."dedim.

"Suho'yu alışverişe gönder.  Sonra ben de bir kaç tane kız arkadaşımı örgütleyip aynı alışveriş merkezine göndereyim.  Kızlar Suho ile ilgilensinler ve bakalım Suho ne tepki verecek? Tabii biz de onları uzaktan izliyor olacağız.  Nasıl fikir?"dedi JungKook.

"Vallaha süper. Sonra da Suho'yu evde çalıştırırız.  Sonra da içirip ağzından laf alırız, nasıl fikir?"dedim.

"Çok güzel.  Sen Suho'yu alışverişe yolla.  Ben de kızları arayayım."dedi JungKook ve odadan çıktı.  Hemen içeri Suho girdi.

"Suho, senden bir şey istemek zorundayım.  Yani bu halde almaya gidemem.  Senden başkasını da onu almaya gönderemem."dedim.

"Ne isteyeceksin, söyle hemen yapayım."dedi.

"Bana ped lazım. Hemde bolca.  Ben 10 günde 4 paket bitiriyorum da.  Ve şuanda burada yok."dedim kısık sesle.

"Git kendin al onu.  Ben nasıl alayım?  Ben erkeğim alamam."dedi Suho.

"Peki tamam. Ben de burada böyle kan akarken hiç bir şey yapmam ve kansızlıkran en fazla ölürüm.  Fazla bir şey değil yani. Alrt tarafı ölüm."dedim ve yatağa uzandım.

"Tamam ya gidiyorum. Başka bir şey ister misin?"dedi.

"Hayır. Ha bir de fazla uzağa gitme şu yakınlarda bir tane AVM vardı oraya git. Onları alıp sağ salim gelmen yeterli."dedim.

"İyi tamam."deyip çıktı.

Yaşasın. Plan iyi işliyor. Sıra JungKook da.  Bakalım o işini halletmiş mi? Dış kapının kapanma sesini duyar duymaz dışarı fırladım.

"Hey JungKook, yaşıyor musun?"diye hafifçe bağırdım.

"Evet yaşıyorum. Neyse kızları örgütledim.  Ve buraya en yakın AVM'ye gitmelerini söyledim.  Hazırlan gidelim."dedi JungKook.

"İyi de benim eşyalarım burada değil ki."dedim.

"Suho senin için o dolabı doldurdu.  Git kız gibi giyin gel."dedi JungKook.

"Ama ayaklarım?"dedim.

"Bol bir çorap giy.  Üzerine de rahat bir ayakkabı giyersin.  Hadi acele et."dedi JungKook.

"Tamam."deyip odaya koştum.  Ama ayaklarım acıyor.

Acıya dayanmam lazım. Fighting. Aynı Tae'min dediği gibi Fighting.

Dolabın kapağını açıp baktım.  Neden hep şort ve kısa kollu var? Ya hele bi gel eve ben senin ağzınla burnunun yerini değiştirmezsem ben de Yamada değilim lan. (Zaten değilsin ki mal.)

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin