Bölüm:14

81 16 1
                                    

Medya:Tao
Multimedya: Z.Tao'dan T.A.O

"Ciddi olamazsın değil mi, Sehun?"dedu Tzuyu.

"Aynen ya. Ben o herifle takım olmak istemiyorum."dedi Zeynep.

"Sanki ben sana çok meraklıydım. Senin gibi kaba bir kızla takım olma düşüncesi hiç de iç açıcı değil."dedi Kai.

Bunlar kesin birbirlerine aşık olacaklar da neyse. Hem Luhan ile Tzuyu da öyleler. Bence Luhan ile Tzuyu kazanmalı.

"Her neyse hadi oyun başlasın. EunJi sen şimdilik hakemlik yap. Anlarsın ya."dedi ve göz kırptı EunJi'ye.

Herkes eşleriyle etrafa dağıldı. Tao elimi tuttu.

"Korkuyorum."dedi.

"Elimi tutman beni rahatsız etmiyor. Korkmana gerek yok. Bak telefonun feneriyle yolumuzu aydınlatıyoruz. Korkmana gerek yok."dedim.

"Peki, tamam. Sana güveniyorum."dedi Tao.

Birlikte el ele tutuşa tutuşa bodrum kata indik. Neden buraya indiysek? Onu da anlamış değilim. Tao aynadan kendini izlerken biranda bana sarıldı.

"O-o-orada s-s-arrı birr şey var."dedi.

Not bulmuş olmalı. Ama korkusu giderek büyüdüğü için başka bir şey gördüğünü sanıyor olmalı.

"Bi bakalım. Belki nottur."dedim.

"Peki."dedi.

O sarı şeyi aldım. Evet bir nottu.

Yaklaştınız. Devam etmek için aşağıdaki bilmeceyi çözün.
Yerde değil, gökte değil, içilmez, su değil. Nedir bu? Bu sorunun cevabını bulun.

Ne? Anlamadım?

"Sen anladın mı?"dedim.

"Hayır. Gel başka bir tane bulalım."dedi.

Zemin tahtaydı. Bu yüzden Tao'nun bir hamlesiyle tahta gıcırdadı. Saşırdım. Çünkü Tao bu sefer hiç tepki vermedi ve gıcırdayan tahtayı söküp attı. Merdiven vardı. Oradan aşağı indi ben de indim. Bir sauna vardı.

Ne? Sauna mı? Nasıl? Neden?

"Burası Sehun ile benim gizli yerimiz. Ve muhtemelen hazine sandığı buralarda bir yerde. Bilmeceler sadece kafa karıştırmak için. Sehun hazinenin nerede olduğunu biliyor. Ve tüm bilmece çözme işini Yuki'ye bıraktı. Eunji bu notları yerleştirdi."dedi Tao.

"Bunları nereden biliyorsun?"dedim.

"Önsezi. Tabii ki de şaka yapıyorum. O kağıt kendimi izlemeyi en sevdiğim aynanın yanındaydı. Yani benim bildiğim bir yer olmalı. Hem oradaki hiç bir tahta gıcırdamaz. Gıcırdadığına göre biri burayı acıp iyi kapatmamış demek. Bunu da EunJi yapmış olmalı. Bak şu karşıda bir kutu var. Açsana."dedi.

"Haklısın."dedim ve gösterdiği yerdeki kutuyu alıp açtım. Gideceğimiz tatil yerinin fotoğrafları vardı. Tao sen çok zekisin.

"Bak tatil yerinin resimleri var. Ödül bunun gibi bir şey olmalı. Yani o Bilmecenin bir amacı olmalı. Yani senin kendini izlemeyi en sevdiğin aynanın yanında bulunması ile bir âlâka olabilir."dedim ve tam o sırada gök gürültüsü duyuldu.

Tao bu sefer sadece elimi sıkmakla yetinmeye çalıştı. Yüzünden ne kadar korktuğunu anlayabiliyorum. Sarıldım. Sakin olması gerek.

"Tamam sakin ol Tao'm."dedim.

"Gök gürültüsü neyden sonra olur?"dedi.

"Şimşekten sonra."dedim.

"Peki şimşek neyin belirtisidir?"dedi.

Abim: Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin