TROUBLE (Episoda 31)

5.6K 168 0
                                    


“Anna, zašto si rekla opet” - snažno sam je zgrabila za jaknu I potegla je prema sebi. 
Znam da nisam imala vremena za razgovor s njom I da sam trebala potrčati I sprječiti Harrya, ali ovo me užasno zanimalo. Imala sam osjećaj kao da će mi srce iskočiti od neke vrste straha...on nije mogao biti jebeni ubojica...nema šanse.
Pomalo zbunjeno I čudno me pogledala.
“Ostavi me, glupačo” - snažno se zaderala na mene I odmakla se. 
Ne, nemam vremena za razgovor s njom...moram rješiti tučnjavu Harrya I Marka...još jednom sam ju pogledala I snažno potrčala, upadajući u gužvu I gurajući ljude koji su plesali na podiju.
“Harry” - zazvala sam ga, usput se okrećući okolo. Gdje je pobogu nestao...dah mi je postajao sve dublji a srce se nije moglo smiriti....
“Harry, gdje si”? - snažno sam se zaderala, no znala sam da je nemoguće da me čuje jer je glazba bila preglasna.... par puta sam se okrenula I ugledala ga kako snažno baca Marka na zid, dok mu ispada čaša iz ruke I ona tekućina se razljeva na sve strane.
Ne, ne smije ovo učiniti.... ne smije udariti Marka, ne želim osjećati grižnju savjesti..
Kroz glavu su mi prolazile posljednje misli, što ako je Harry ubojica kao što je ona rekla. Mislim nije mi objasnila zašto je rekla riječ “opet” ali tu je bilo nešto opasno, tajnovito I nisam imala pojma što se događa...
Taman da stanem između njih, Harrya ruka me sasvim nehotice gurnula na drugu stranu. Ljudi su se nalazili okolo njih dvojice, no umjesto da ih sprječe oni su bodrili ovu tučnjavu I navijali.
Tipični studenti...

“Harry, nemoj ….on nije kriv” - pokušala sam se zaderati iz petnih žila. Htjela sam da moj glas dođe do njega, ali bezuspješno... Harryeva šaka pronašla se na njegovom licu.. Harry je doista jak , kvragu on se bavi uličnim tučnjavama..Mark nema pojma o ovim stvarima...on će ga jednom riječi uništiti...

“Tko ti daje pravo da ju takneš, idiote” - Harry ga je snažno zgrabio za košulju I potegnuo ga prema sebi.
Mark ga je zbunjeno promatrao, normalno nije imao pojma o čemu se radi...”Tko si ti, uopće?” - Mark ga je upitao, dok mu je krv nenormalno tekla iz nosa...bojala sam se idućih Harryevih radnji...
“Netko tko će te ubiti” - Harry je zarežao prema njemu..onaj pogled postao je u sekundi smrtonosan, jako sam dobro znala da su njegove riječi istinite I da će učiniti ovo što je rekao..ali ne smije.....
“Harry , mogu ti objasniti” - isti tren sam rekla...
Želim da reagira na moj glas, ali I dalje ništa.....
Ne mogu mu reći da sam mu platila da ga napravim ljubomornim...jednostavno mogu nešto drugo izmisliti, ustvari ovo što namjeravam reći je istinito..jer tako pola fakulteta misli...”Srce, nije valjda zbog tebe?” - Mark me sasvim tiho upitao...oči su mu se zatvarale, posljedni Harryev udarac zadao mu je jako puno boli.
Harry ga je snažno bacio na zid... I taman da ga opet udari, stala sam između njih.
“Postoji objašnjenje za ono maloprije” - pogledala sam ga ravno u oči. Njegova ruka se nalazila negdje kraj moje glave..a Mark iza mojih leđa..
“Elena, makni se odavde...taknuo je ono što mu je zabranjeno I sad ću ga ubiti” - snažno je zaškripao zubima...pobogu kada je ovaj dečko postao ovako opasan..očito sam neke stvari iz njegovog života zanemarila....
“Nije me dodirnuo” - isti tren sam rekla.
Radim pogrešku, govorim istinu...ali ne želim da ubija Marka, ne želim neku osobu nositi na duši
“Lažeš Elena” - glasno se zaderao.
“Ozbiljno Harry....” - sa ogromnim strahom sam mu rekla.
“Možeš provjeriti, u džepu u njegovoj košulji stoji 200 funti koje sam mu dala da odglumimo lažan sex” - zamucala sam dok sam govorila.
U sekundi njegov pogled postao je zbunjen, bar nije opasan.... “Lažan?” - upitao me...

“Harry, što se događa?” - Anna koja je sve ovo pratila, upitala ga.
No Harry ju je ignorirao, te me prodorno promatrao . Onu ruku s kojom je trebao udariti Marka, je zavukao u Markov džep I iz nje izvadio onu istu lovu...
“Zašto si ovo uradila?” - upitao me.
Što ću sada reći?
“Ljudi misle da ona voli ženske, htjela je dokazati da nije tako” - Mark se ubacio I vjerojatno me spasio..
“Da, on ima pravo...pola jebenog fakultata misli da volim ženske, željela sam da svi misle da nije tako” - tiho sam mu šapnula...Nisam htjela da ostali čuju..ova glazba je to sprječavala, što je bilo dobro...

Harry se odmaknuo od nas dvoje I provukao ruku kroz kosu “I bolje da je tako...” - uzdahnuo je.
“Jer te nitko ne smije....” - malo mi se približio I nagnuo glavu prema meni... “Nitko ne smije dodirnuti, jer ti pripadaš samo meni” - pokazao je prstom na njega....te se okrenuo , uhvatio zbunjenu Annu za ruku I nestao s njom kroz gužvu.
Njegova? Kako mi može to reći I onda otići s njom......snažno sam udarila nogom od pod....Ljudi su gledali u mojem smjeru I podsmjehivali se.
Samo želim otići odavde.........

….sljedeći dan........

Liam P.O.V

“Ne, nisam joj rekao..nisam imao priliku” - objašnjavao sam svojem ocu preko mobitela, razlog zbog kojeg još nisam rekao Eleni u vezi one naše “veze” ...Danima ju zovem, ali ignorira me...uporno to radi I ne mogu doći do nje...nikako.
“U redu, uradi to što prije” - čvrsto mi je odgovorio sa druge strane slušalice
“Kako ti kažeš oče” - pokušao sam biti pristojan, ali biti voditi pristojan razgovor s ocem je bilo ne moguće....
Snažno sam poklopio I opet okrenuo broj od Elene, no kao I svaki put..samo ga odbaci I tako stalno.
Što da radim sa tom djevojkom? Ona nema pojma što moja I njena obitelj planiraju sa nama dvoje...još imam I Harrya za vratom, koji će poluditi kada mu ovo kažem. Iako opet vodi neku vezu sa njegovom bivšom....bojim se uopće išta od toga reći.
“ONO ŠTO JE MOJE, SAMO JE MOJE” - to su bile njegove riječi koje je uporno svima govorio I dokazivao da su djevojke koje on prvi put dotakne, samo njegove I neda ih nikome. No nisam bio siguran da li je to I dalje radio...Zadnjih par godina ne “obilježava” djevojke I ne prijeti okolo I ne dokazuje drugima da on može samo spavati s njima....nadao sam se da je I sada tako, jer nisam želio svađe sa svojim prijateljem....


Elena P.O.V.

“Gdje si nestala sinoć?” - grubo sam upitala Grace, kada smo izlazile sa fakulteta
Sinoć su me I ona I Alex zeznule...Grace je odjednom nestala a Alex se nije ni pojavila, no u onom kaosu nisam ni primjetila gdje je nestala.
“Imala sam nekog posla” - sramežljivo je spustila glavu I otvorila nam vrata da izađemo....
“Kakvog si po.......” - no umjesto da završim do kraja rečenicu..pogledala sam u smjeru crnog Range Rovera I Harrya koji ovaj put nije bio sam.
“Što radi Zayn tu'”?” - upitala sam samu sebe.
“Očekuje mene Elena” - Grace je isti tren rekla.
Zastala sam I povukla nju za ruku da se zaustavi “Bila si sinoć sa njim, zar ne?” - upitala sam ju.
Naravno da je bila sinoć s njim, kako sam bila glupa da nisam shvatila da se izgubila negdje sa njim....normalno da nisam jer mi je glava bila okupirana mojim planom koji normalno nije uspio.

“Jesam, pozvao me da se nađemo I pristala sam u redu?” - pomalo strogo mi je rekla.
“Što ste radili?” - upitala sam ju.
“Pili pivo I razgovarali” - isti tren je rekla.
“Samo to?”
Mahnula je glavom I spustila se niz stepenice koje su vodile do njih dvojice...pratila sam joj korak....znala sam da je I Harry tu I da vodi neki zanimljivi razgovor sa Zaynom..iako su mu oči na meni, dok se spuštam, ne želim ga pogledati.
I dalje imam strah od njega...i još razmišljam o tome da je možda ubio nekoga? Da je ubojica....? Kvragu kad bi to mogla doznati od nekoga, ali znam da je nemoguće.

“Spremna?” - Zayn je upitao Grace sa ogromnim osmijehom I dobacio joj kacigu..
Zašto kacigu? Pomakla sam svoj pogled I ugledala kraj Harryevog auta, ogromni crni motor...
nije valjda da s tim idu.
Zašto po mene nikada nitko nije došao na motoru..oduvijek sam voljela te stvari. 
Grace je stavila kacigu na glavu I popela se na motor ...imala je neki glupi osmijeh na licu, bila je sretna I nisam joj to željela kvariti.
Voljela sam svoje prijateljice gledati sretne... “Jeli ovo sigurno?” - upitala ga je.
Zayn je klimnuo glavom I sjeo na motor. Ona je čvrsto stavila ruke oko njega I naslonila glavu na njegovo rame..Zayn je upalio motor I snažno dao gas....

Nisam ni shvatila da Harry stoji kraj mene I promatra njih dvoje kao I ja “Slatki su, zar ne??” - tiho je rekao I sasvim ležerno se naslonio na vrata od njegovog auta.
Svoj pogled sam prebacila na njegovo lice, imao je neki ne definirani osmijeh koji je zadirkivao...
“On će ju povrijediti” - rekla sam mu.
Mahnuo je ramenima “Muškarac je, normalno da će ju povrijediti” - hladno je odgovorio
Snažno sam uzdahnula
“Normalno..to jedino I znate” - mahnula sam ramenima.
Uopće ne znam zašto I dalje stojim ovdje I razgovaram s njim, taman da se pomaknem..njegova ruka me snažno zgrabila prema sebi.
“Djevojčice, zašto jednostavno nisi rekla svima da si spavala sa mnom?” - upitao me, pomalo tiho.
“Jer mrzim dan kad sam spavala s tobom” - rekla sam mu.
I lažem, uporno lažem....želim to raditi opet s njim,gdje bilo I nije mi važno što je ovaj dečko problem, I možda ubojica....i ima djevojku. Sviđa mi se I ne mogu se koncentrirati, želim poljubiti njegove rumene usne.
Ne Elena ne gledaj mu u usne, shvatit će što želiš.
“Obožavala si što sam ti radio, zar ne?” - još jače me zgrabio za lakat I gurnuo me prema njemu.
“Znaš da si prva djevojka, koju nisam toliko....” - zakašljao se...
Zbunjeno sam ga pogledala.
“Ne razumjem te” - oblizala sam svoje usne, koje su se osušile od same njegove blizine. Bilo mi je užasno vruće....
Svoje usne, tiho je približio na moje uho “Jedina si djevojka koju nisam snažno ševio...ali želim...želim te jebati tako snažno, želim da vriš.........” no snažno sam se odmakla I prekinula njegov, odvratni, ljigavi govor....
Moram se koncentrirati na to da je možda ubojica.
Jebeni ubojica I želim ga pitati, umirem od želje da ga pitam.
“Zašto bježiš od mene, djevojčice” - naslonio se na vrata... “Samo priznaj da želiš to opet, možemo obaviti I autu” - mahnuo je ramenima I opet se naslonio na vrata.
“Jer ne želim imati posla sa ubojicom” - isti tren sam rekla
Oke ovo definitivno nisam trebala reći...njegove oči su se zažarile(uopće ne znam da li postoji ova riječ , valjda je razumjete) u tom trenutku...

“Molim?” - snažno me upitao..... “Odakle ti to......” - zastao je.
Da li je možda rekao odakle ja to znam? Zar je Harry stvarno ubojica?
Na čas sam spustila svoj pogled.....ne znam što da kažem... I mrzim što sam izgovorila ove riječi, što ako ovo nije istina I povrijedim ga tako? Ipak je riječ ubojica imala ogromno značenje I nisam ga htjela povrijediti.
Kvragu koga briga ako Harrya povrijedim, sigurno ni nema osjećaje niti će mu ovo biti važno..
“Čula sam da si već nekoga ubio” - podigla sam svoj pogled.
Elena Davis mora biti snažna....
“Shhh” - stavio mi je ruku na usta I gurnuo me na njegov auto “Može te netko čuti” - pogledao je čas okolo I vratio pogled na mene.
Znači istina je? Harry je ubojica......? Kad se to dogodilo, pobogu
“Ne želim o tome pričati, djevojčice” - sasvim tiho je šapnuo...zubima je prošao preko usnice I zadržao ugriz...
“Istina je?” - tiho sam ga upitala , kada je maknuo ruku sa mojih usta.
“Tebi to ne mogu reći” - tiho je rekao I odmaknuo se od mene.
“Zar si stvarno ubio nekoga?” - upitala sam ga, pokušavajući što više smanjiti ton glasa.
“Ne, nije tako bilo Elena..i ne želim o tome razgovarati” - pomalo tiho je rekao, ali u njegovom tonu bilo je nečeg višeg...pomalo tužnog.
“Zašto mi nećeš reći?” - upitala sam ga.
Oh ovaj dečko osim što je izgubio svoje roditelje, osim što je imao jednu tragičnu prošlost..još je I ubio nekoga...mislim nisam još sigurna da li je ubio, jer mi ništa ne govori..ali on je definitivno oštećen, I tek sad shvaćam neke stvari.
Njemu treba pomoć...

“Zašto bi ti to rekao Elena?” - snažno me upitao.
Isti tren sam mahnula ramenima..ne znam ni ja sama zašto bi mi rekao, ali jednostavno želim znati.
“Zašto misliš da si tako posebna da ti kažem što se događa sa mnom?” - opet me upitao.
Spustila sam pogled, ne mogu ga pogledati...ljut je, bijesan, opasan a opet pokušava to kontrolirati..tužan je? 
Nisam posebna I ne želim biti, to mi ne treba uopće govoriti.
“Zanima me..ne želim razgovarati sa nekim ko je.....” - no zastala sam.
Njegova snažna ruka me povukla prema njemu u zagrljaj...Harry me snažno zagrlio..u tom trenutku snažno sam zadrhtala, bilo je tako neobično biti u njegovom zagrljaju...ne znam zašto me zagrlio, ali godilo mi je ovo I nisam htjela da prestane.
“ne želim razgovarati o svojoj prošlosti” - prošaptao mi je na dio golog vrata, njegov vreo dah prošao je cijelim mojim tijelom.
“moja prošlost je bolna I ne želim se vraćati unatrag...jer nikoga nije briga za mene, za ono što osjećam I svi oni koji mi znače u životu, odu od mene” - šapnuo je.
Nakon par sekundi, uzvratila sam mu zagrljaj, pomalo nesigurno I sa strahom, ali sam odlučila da zagrlim ovog dečka koji me grli tako snažno I imala sam osjećaj kao da me nije htio pustiti.
“Tebi treba pomoć Harry...netko...tko...” - no zastala sam.
Ne mogu ovo do kraja izgovoriti...

“naučio sam od tebe da ljudi uništavaju I ne želim da mi nitko pomogne, mogu se nositi za ovim” - tiho je šapnuo.
Da, u tim trenucima me boljelo srce...ono srce koje sam rjetko pokazivala, snažno je I bolno kucalo.
“jedina osoba koja mi je mogla pomoći uništila je onaj papirić na ovom istom mjestu” - isti tren je odgovorio.
Da, to sam bila ja....njegova promjena, ovo isto mjesto...on je tako želio meni dokazati da je njemu potrebna moja pomoć?
Zašto kvragu kasno sve shvaćam?
“Ali ja....” - zastala sam kad se odmaknuo iz mojeg zagrljaja... “Kasno je za sve” - mahnuo je rukama.
“Već sam rekao da meni nitko ne može pomoći..” - snažno je uzdahnuo I otvorio vrata od njegovog auta.
“Još ti nisi upoznala onog pravog Harrya, pokušavao sam biti dobar sa tobom..bila si jedina osoba s kojom sam to pokušavao ...ali gotovo je s tim” - oblizao je jezikom usne.
“Sada ćeš tek upoznati onog pravog I opasnog Stylesa” - nadodao je I snažno zatvorio vratima od auta kad je ušao.
Što mu ovo znači?

TROUBLE ! by Valentina B.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang