TROUBLE (Episoda 94) - SEASON 2

4.7K 103 6
                                    

Harry P.O.V's

"Koliko se sjećam nismo se dogovorili da i ovaj kreten ide sa nama" ljuto gledam u Nialla koji ide prema nama dvoje i daje mojoj sestri kavu.

Ignorira me cijelo vrijeme. Taj idiot od Horana nije zaslužio da bude ovdje sa nama.

"Hoćeš prestati" Gemma me upozorava a ja kolutam očima. I dalje ne razumjem tu njihovu vezu a pogotovo moju sestru koja je valjda pametna i hoda sa ovim plavim kretenom.

"Neću prestati kvragu! Neću! Čuješ me, neću prestati. Prvo ćeš ga ostavit i maknuti se od njega. Ti znaš da je ..on smeće od čovjeka, zar ne?"

Povisujem glas na nju a par medicinskih sestara prolazi hodnikom i utišava nas.. 

"To nije lijepo od tebe Harry" Horan se mješa u naš razgovor a ja mu hladno govorim, čak ga ni ne gledam.

"Ti začepi"

"Neću! Pošto ti nećeš ostaviti na miru nas dvoje. Neću ni ja začepit. Volim tvoju sestru Harry i ona voli mene..jebote odrasti i prihvati to i prestani izigravati umišljenog majmuna"

trzam se na njegove riječi i namjeravam ga zgrabiti za majicu ali prije mog pomaka Gemma me hvata za rub košulje i poteže par koraka natrag.

"Hoćete prestati" staje između nas dvoje "Hoćete prestati obojica" sprječava me da ga udarim. "Ovo je bolnica. Utišajte se ili će nas sve izbaciti"

"Jebe mi se koje je ovo mjesto. Dok ne kažeš ovom plavom kretenu da ode odavde..neću prestati" upozoravam je a ona me promatra tako da bi me slobodno mogao njen kontakt oči ubiti.

"Niall neće otići odavde! Pusti ga već jednom na miru Harry. On je dobar dečko..ti si taj koji je loš"

Sada se glasnom smijem na njene riječi i žena na recepciji nas upozorova. Jebe mi se za nju. Jebe mi se za sve trenutno. Dok ne shvati da Horan nije dobar za nju, neću prestati. Gnjavit ću ih i svađat se sa njima. Prijatelj koji me iskoristio samo da uđe u sestrine hlače. Glumio je prijatelja sa mnom samo zbog toga jer je želio spavati sa mojom sestrom.

Kako ona misli da ću ih prihvatiti skupa?

"Ti si očito glupa djevojka. Što je sa onom pametnicom koja je bila najpametnija osoba u cijeloj našoj obitelji? Koja nije vjerovala ovakvim jadnicima kao što je on" gledam u Nialla pa nastavljam

"Ti si smeće Horan. Potrudit ću se da nestaneš odavde..zauvijek"

"Hej hoćeš prestati Styles? Ti znaš da mi se tvoja sestra oduvijek sviđala. I dok smo ti i ja bili prijatelji. Nije mi ni palo na pamet da je povrijedim i iskoristim. To si ti sve umislio u glavi" pravda se

"Plakala je onaj dan na stepenicama Horan. Vidio sam svojim očima sestru kako plače zbog tebe. Nisam želio gledati svoju sestru povrijeđenu nikad..a gledao sam je zbog tebe"

"To je jebena čista laž. Ti nemaš pojma očito što se dogodilo"Horan gleda u mene pa u Gemmu i govori joj. 

"Gemma jesi mu ikada rekla što se dogodilo onaj dan?" pita je. Spustila je pogled prema tlu iste sekunde. Ja sam sada znatiželjan..jako! Želim pitati što se dogodilo, ali u sekundi naš razgovor je gotov. Već iz ove daljine vidim medicinsku sestru kako vodi moju majku ispod ruke i dovodi je prema nama.

Sranje!

Prokleto želim da sam sada daleko,negdje daleko sa Elenom i prokleto želim da pobjegnemo od svih problema, nevolja i moje obitelji. Nitko mi nije potreban osim nje..bez svih mogu živjeti. Samo bez nje ne mogu. Moja djevojčica je netko tko me još i dalje drži u ovom okrutnom svijetu!

TROUBLE ! by Valentina B.Where stories live. Discover now