18.Hope

46 7 0
                                    

Ik word wakker in de armen van Ashton. Als ik terug denk aan gister avond krijg ik een lach op mijn gezicht. Ik ben eindelijk helemaal van hem. Er is wel een grote kans dat we een kleintje krijgen. Bij een volledige mating van alfa bloed is er 95% kans op een kleine. Als dat niet zo is kan je geen kinderen krijgen. Meestal word er dan een alfa bloed uit een andere roedel gehaald die dan uiteindelijk de troon overneemt. Ik voel naast me iemand wakker worden en dan een kus op mijn haar. 'Hè babe.' 'Hè Ash.' Hij geeft me een kus en trekt me tegen zich aan. 'Zou je een kindje willen?' 'Ja graag waarom vraag je dat?' 'Nou ik ben alfa bloed en 95% van een volledig mating bij alfa bloeds word zwanger.' 'En de andere 5%?' 'Die zullen nooit kinderen van zichzelf krijgen.' 'Maar de rol dan?' 'Er word dan een alfa kind bij een andere roedel gehaald. Meestal in het geheim van de roedel. Niemand anders dan het alfa paar weet het.' 'Ow. En wat als dat bij ons gebeurt?' 'Dat denk ik niet bij ons in de roedel is nog nooit een kind uit een andere roedel gehaald voor de troon.' Ash knikt en geeft me nog een kus. 'Zullen we naar onder?' Ik knik en sta op. Ashton volgt mijn voorbeeld en staat ook op. We kleden ons aan en lopen naar onder. Iedereen zit al in de woonkamer. 'Goedemorgen allemaal al lekker vroeg op.' 'Vroeg? Het is half 12.' Ze beginnen te lachen terwijl Ash en ik raar kijken. Opeens valt me in dat we om half 1 een vergadering hebben bij een andere roedel. Ash en ik kijken elkaar aan. 'SHIT! Klaas zou je wat eten kunnen maken iets kleins.' 'Tuurlijk alfa.' 'Mylou kleed je aan je moet ook mee.' 'Waarna toe?' 'Een vergadering bij de Moonrivers om half 1.' Mylou zucht. 'Waarom kom je daar zo laat mee?' Ze snelt zich naar boven en ook Ash gaat zich omkleden. 'Hope ik heb ook voor jou wat klaargelegd.' Ik grinnik. 'Is goed schiet maar op.' 'Alfa zijn broodjes goed?' 'Perfect Klaas.' Hij knikt. Ik ren ook naar boven en kleed me om. Ash en ik rennen weer naar onder en eten snel 2 broodjes. Als dat op is gaan we naar de hoofdpoort. 'Succes.' 'Dank jullie wel wachters.' Ze buigen hun hoofd en we veranderen. We beginnen te rennen en na een half uur zijn we er eindelijk. De alfa en zijn luna staan er al. Een keer in de maand hebben we met alle alfa's, luna/luno's, bèta's en gemma's een vergadering in een pack. We weten niet wat we kunnen verwachten. Dit is voor ons alle 3 de eerste vergadering. Moonrivers is een oude vijand. Ik wil wel eens weten hoe de alfa en luna zijn. 'Gegroet alfa Hope, luno Ashton en gemma Mylou.' 'Gegroet alfa en luna.' 'Er is al een andere roedel dus kom maar mee.' Ik knik en we volgen het alfa koppel. Overal staan mensen en wolven. De wolven grommen naar ons en de mensen schreeuwen dat we verraders zijn. Wat hebben mijn ouders in godsnaam gedaan met deze roedel? 'Alfa Hope goed u te zien.' Alfa Jarno is een vriendelijke pack. Ze zijn buren van ons en staan al sins het begin klaar voor ons. Toen mijn opa en oma nog de pack leiden waren we ook al bondgenoten vertelde mijn vader. 'Alfa Jarno insgelijks.' Hij geeft me een knuffel en hoor Ashton en Kira (de mate van Jarno) grommen. Ik grinnik en trek terug. Alfa Jarno dit is mijn mate Ashton en mijn gemma Mylou.' Jarno geef ze een hand. 'Waarom is uw bèta er niet bij?' Mylou slaat meteen stil. Ik weet ook niks te zegen. 'Ze is overleden in een gevecht met een vijandelijke roedel.' 'Ow nee. Het meeleven van de Goldenwolfs is bij jullie.' Hij en Kira buigen hun hoofd. 'Bedankt alfa Jarno. Het verlies valt de hele roedel zwaar.' 'Dat begrijp ik.' 'Zo zijn de kwebbels uit gepraat.' Alfa Una van weer een andere roedel. Redelijk neutrale band met ons. Maar tegen mij is ze altijd hatelijk geweest. 'Alfa Una kunt u ook normaal doen?' 'Wat! Wie denk je wel niet dat je bent.' 'Ik ben alfa Jarno en dit is mijn mate Kira.' Una kijkt boos en komt op ons aflopen. We moeten nu niet in de problemen komen anders hebben we een groot probleem. Ookal ben ik de maankoningin en is Ash de maankoning we mogen niet zomaar onze krachten gebruiken. Una is bevriend met deze roedel dus ze zullen ons allemaal aanvallen. Ze komt voor me staan en kijkt me afkeurg aan. 'Dat jij alfa bent geworden.' En ze slaat in mijn gezicht. Ashton gromt woest en Mylou doet net zo woest mee. Ook alfa Jarno en luna Kira grommen boos. 'Je weet niet wie je net sloeg.' 'O dat weet ik wel. Je bent maar een zielig wolfje.' 'Nee ik ben de maankoningin.' Ik laat een woeste grom horen maar ze lijkt er niet van te schrikken. 'Ja tuurlijk niemand geloofd je.' Ik kijk Ash aan en hij knikt. We veranderen en maken ons nog bozer. Bijde grommen we boos. Ik voel me gloeien en zie Ash naast me ook zijn gloed krijgen. Ondertussen zijn alle roedels er al en kijken met open mond ons aan. Ash en ik veranderen weer en kijken Una boos aan. 'Geloof je ons nu.' Ze knikt angstig en loopt snel naar haar bèta. 'Zo zo de maankoning en maankoningin in ons midden zelfs ik wist dat niet. Gefeliciteerd meid!' 'Thx Jarno. Maar we weten niet of we er blij mee moeten zijn. De maankoningin die nu nog leid zegt dat er weinig tijd is. Ze word steeds zwakker en dan moeten wij het overnemen, daarboven.' 'Bedoel je dat jullie dan op aarde dood gaan maar bij de goden komen?' 'Ja precies dat.' Jarno lijkt te schrikken. 'Laten we hopen dat dat nog niet is.' Ashton knikt. 'Inderdaad ik zou zo graag eerste nog een kleintje willen.' Ik bloos en hij geeft een kus op mijn haar. 'Laten we gaan vergaderen daarom zijn we ook hier.' 'Ja inderdaad goed plan alfa Hope.'

Zo dat was al weer een hoofdstuk. Man wat is de afgelopen 2 weken veel gebeurt. Mijn poezen waren zwanger en zijn bevallen. Jammer genoeg is van het laatste nestje de oudste overleden op 2 dagen leeftijd. Maar met de rest gaat het super. Het oudste nestje heeft de oogjes en oortjes al open.
Maar goed genoeg over die kleintjes. Ik probeer weer wat meer te schrijven maar zoals ik al vaker gezegt heb, ik schrijf wanneer ik tijd en zin heb. Ik laat me niet opjagen en schrijf op mijn tempo. Veel leesplezier met de volgende hoofdstukken.

He is my mate? (dutch)(5sos) #watties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu