De bewakers,Ashton en Hope zijn net terug en daar ben ik blij mee. We lopen de bus in als Hope naar het hek toe rent. Ze gaat grommend voor fans staan. 'Melodie kom!' Wat denk ze wel niet. Ze komt aan rennen en ik help haar de bus in. 'Hope wat was dat nou. Je moet onze fans niet aanvallen.' Ze negeert me. 'Hij vroeg je wat.' Calum neemt het voor me op maar ze gromt naar hem. Calum en ik schrikken van haar grom maar Michael trekt aan haar halsband. 'Ze vroegen je wat.' Ze gromt en blaft naar hem. We gaan boos voor haar staan. 'Stoute honden moeten buiten.' Ze lijkt te schrikken en gromt. Ik wil haar riem vast klikken maar ik voel een grote pijn door mijn arm. Ik schreeuw het uit van de pijn. Na wat een eeuw leek te duren liet ze los. Mijn bloed druipt langs haar tanden als ze weer gromt. 'Hope!' Ashton komt op ons af en geeft Hope een tik. Ze lijkt te schrikken maar gromt en blaft hard naar ons. Ze rent de bus uit en wij rennen achter haar aan. Hope springt over het hek en gromt naar fans. 'Ashton roep haar!' 'Haar wolf heeft het overgenomen je kan roepen wat je wilt ze luister niet.' Shit. ik zie andere fans filmen wat er gebeurt en weer andere schreeuwen van angst. In mijn ooghoek zie in agenten en bewakers met pistolen. 'Ashton!' Ik wijs naar de agenten en we rennen op ze af. 'Nee niet schieten alstublieft niet doen!' Maar we zijn te laat. Hope is al geraakt en valt om. De agenten rennen op haar af en binden haar poten en snuit vast. 'Blijf van haar af!' Ashton en ik duwen de fans en agenten opzij maar dan komt Bas. 'Wat gebeurt hier?' Als hij Hope zien schrikt hij. 'Laat die hond los.' 'Meneer dit is een wilde wolf.' 'Niet dat is ons huisdier. We hebben haar pas 5 dagen maar ze hoort bij ons.' De agenten kijken ons raar aan. 'Sorry jongens maar het is en blijft een wilde wolf. Ze word naar een dierentuin gebracht.' Ashton kijkt me hopeloos aan en probeert nog tussen de agenten door bij Hope te komen. Maar niks helpt Mark pakt hem op en hij laat zich verslagen hangen. Hij mompelt steeds haar naam terwijl de tranen over zijn wangen stromen. Ik sta hopeloos toe te kijken.
Sorry voor het korte hoofdstuk. Wat vonden jullie?
Nee grapje lees maar snel door.
'Zien jullie niet hoeveel pijn jullie hem nu doen. Hij houd van die wolf. Zij betekent veel voor hem. En hij voor haar.' De agenten kijken van Ashton naar Hope maar schudden hun hoofd. 'Ze word onderzocht en dan gaat ze naar een dierentuin geen twijfel mogelijk.' Dan horen we veel gegrom en zijn we binnen enkele seconden omslingd door wolven. Ik herken Matt en Ashton meteen en de andere ook. Ashton blaft en haalt uit naar een agent. 'Jongens pak die wolf en weg hier!' Ze willen Hope optillen maar Bas gaat over haar heen staan en gromt dreigend. Hope komt bij want ze tilt haar kop op. Ze piep zacht en ik snel naar ze toe. Ik maak de touwen los en ze geeft me een lik. 'Sorry Hope.' Fluister ik. Ze geeft me nog een lik alsof ze wilt zeggen dat het goed is. Ze staat op en dan merk ik dat er een zilvere gloed over haar zit. Ze gromt luid naar de agenten die vol bewondering en angst naar haar kijken. 'Als jullie nu weg willen gaan agenten.' Ze knikken en rennen weg. Alle wolven blaffen en grommen. Hope begint te huilen en al snel doen alle wolven mee. Ik kijk Calum en Michael aan en we beginen mee te huilen. Alle wolven rennen weer weg behalve Matt,Ashton en Hope. Die gaan naast elkaar zitten en Hope geeft Ashton steeds kopjes. 'Aah cute.' Ik moet lachen en knik. 'Zeker weten schattig. Maar Hope doe dat nooit meer begerepen.' Ze gromt en krijgt daar door een duw van Ashton. Ze zucht zover het kan en knikt. 'Mooi. Laten we de bus in gaan.' We lopen terug de bus in en Ashton en Hope lopen naar de bunks. 'Ik wil niet weten wat die gaan doen.' We lachen om de opmerking van Calum en al snel komt Matt. 'Waar zijn de tortelwolfjes?' 'Bij de bunks en de deur is gesloten.' Matt lacht. 'Laten we ze privacy geven dan.' We lachen weer en lopen de bus uit. Wat een dag. Ashton was spoorloos verdwenen maar gelukkig terug gevonden en dan word Hope gevangen door agenten. Kan je dag nog spannender zijn als je wolvenvrienden hebt? Ik denk het niet. Nou ja we zien nog wel.
Dit is echt het einde van het hoofdstuk. Wat vonden jullie? Laat het weten en tot hoofdstuk 9.
JE LEEST
He is my mate? (dutch)(5sos) #watties2017
Hombres LoboDit is mijn eerst boek dus plz geen haat ---------------------------------------------------------------------- Hope is 17 jaar en een gewoon meisje, nou ja gewoon ? Ze is een weerwolf. Haar wolf heet Melodie. Ze word bijna 18 dus kan bijna opzoek n...