19.Hope

51 6 0
                                    

Het is alweer 1 week geleden dat we bekend hebben gemaakt dat we de maankoning en maankoningin zijn. Er zijn veel roedels die alliantie willen. Alleen de YellowEyes zijn onze nieuwe alliantie. De rest hebben we geweigerd. Vandaag hebben we niet veel belangrijks te doen dus gaan Mylou en ik lekker door de stad ook wel het marktplein lopen. Ik ben ook van plan om Mylou het te vertellen van de volledige mating. En dat er dus een grote kans is op een alfa baby. Mylou houd van kinderen dus dat zou ze wel geweldig vinden. 'Hè girl.' Ze geeft me een knuffel en trekt me dan mee naar de eetzaal. 'Snel iets eten dan lekker de stad in.' Ik grinnik en knik. 'My (spreek je uit als Mi) ik moet wat vertellen.' 'Oké vertel. Nee wacht laat me raden. Er is toch niks tussen gekomen. Ik bedoel je weet het maar nooit als alfa.' 'Nee Mylou er is niks tussen gekomen. Maar Ashton en ik hebben onze mating voltooid.' 'EN NU BEN JE ZWANGER!' Ik schrik en schud mijn hoofd. 'Stil we weten het nog niet.' Ze stuitert door de hele eetzaal terwijl die nu snel vol loopt. 'Wat is met haar aan de hand?' 'Ik heb haar verteld van de mating wat achter af geen goed plan was.' Ashton lacht. 'Mylou? Kom je ook rustig zitten eten?' 'Ja luno.' Ze gaat aan mijn linkerkant zitten en we beginnen met eten. Als we allemaal genoeg hebben word alles afgeruimd en gaan Mylou en ik naar de stad. 'Moeten we niet een je weet wel kopen?' 'Een wat?' 'Je weet wel een test.' Ze fluistert naar me. 'Wat voor een test?' 'Een zwangerschapstest dhu!' 'Stil!' Allemaal roedel leden kijken ons aan en glimlachen vrolijk. Dan klinkt er allemaal gepraat. 'Er komt een alfa baby.' 'Zou het een jongen of meisje zijn?' 'Word het net zoals de alfa of als de luno?' Ik kijk Mylou vernietigd aan. 'Allemaal rustig! Er komt nog geen alfa baby. De gemma heeft zich versproken.' Overal klinkt een teleurstellend geluid. Ik trek Mylou mee. 'Bedankt hè.' 'Sorry.' 'Het is al goed. Laten we wel een kopen ja.' Ze knikt. We lopen snel de apotheek in en pakken de test. De baliemedewerker kijkt ons blij aan. 'Word er een baby verwacht?' 'Weten we nog niet.' 'Succes alfa en gemma.' We zwaaien en lopen de apotheek weer uit.

Na een lange dag door de stad lopen zijn we weer bij het packhuis. 'Ik ga de test even doen.' Mylou knikt en laat zich op de bank vallen. Ik grinnik en pak de test. 'Hè babe.' Ik voel de armen van Ashton om me heen en dan een kus op mijn haar. Hè.' Ik geef hem een kus op de wang en hou dan de test omhoog. 'En? Worden we papa en mama?' 'Ik weet het nog niet. Moet de test nog doen.' Hij knikt en loop mee naar onze kamer. 'Ga je gang.' Ik grinnik weer en loop naar de badkamer. Ik lees eerst hoe het moet en doe dan wat er staat. Als ik klaar ben loop ik met de test naar Ash die nogsteeds op bed zit. 'En?' '5 minuten wachten.' Ash zucht en laat zich weer vallen. 'HOPE KOM EENS!' Ik zucht. 'Ben zo terug. KOM ER AAN!' Ashton knikt en ik ren de trap af. 'Wat is?' 'Weet je nog dat ik en Calum het gedaan hebben?' 'Uh nee heb je me nooit verteld.' 'Ow nou ja we hebben ongeveer 2 weken terug het gedaan en.' Ik knik als teken dat ze vertelde mag gaan. 'Ik ben zwanger!' Ze gilt en slaat haar armen om me heen. 'Gefeliciteerd.' 'En jij?' 'Weet ik nog niet.' 'HOPE!' Ashton heeft de test in zijn handen en rent als een klein kind om ons heen. 'Wat is.' Mylou pakt de test en begint weer te gillen. 'Wat!' Ik pak hem over en zie twee streepjes, zwanger. Ik begin ook te gillen en al snel staat de halve roedel voor onze deur. De boys komen binnen rennen en komen om ons heen staan. 'Wat is!' Ashton springt nogsteeds rondjes in de kamer en Mylou en ik hebben allebei een positieve zwangerschapstest vast. Calum pakt hem van Mylou en Luke die van mij. 'Van wie zijn deze?' 'Die van mij. En die van Mylou.' Calum hapt naar adem maar krijgt dan een glimlach op zijn gezicht. 'Ik word vader!' Hij geeft de test aan Michael en begint met Ashton rondjes door de kamer te rennen. Luke en Michael feliciteren ons en samen lachen we de toekomstige vaders uit. 'Jongens stop maar weer.' Meteen staat Ashton stil en knalt Calum tegen hem op. Daardoor beginnen we weer te lachen en vallen we op de grond. 'Meiden pas op!' Ashton trekt me omhoog en trekt me dan tegen zich aan. 'Mama ben jij ook blij met mij?' Hij zet een stem op van een klein kind waardoor ik lach. 'Ja heel erg.' Hij slaat zijn armen om me heen en zoent me.

Er komt een alfa kind en een gemma kind! Ik heb dit gewoon stiekem onder de les geschreven. Oeps. Nou ja laat weten wat jullie er van vonden en tot hoofdstuk 20 alweer.

He is my mate? (dutch)(5sos) #watties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu