O ilk günü çok iyi hatırlıyorum. Susmuştuk hani bakışmıştık sadece, susmuştuk hani konuşmuştuk gülüşlerimizle. Öyle eminim ki, seni seviyorum demiştik gözlerimizle! Ben o zaman anladım işte, "yanındayken zaman dursa" diyen sevenleri, o zaman anladım "gülüşlerinde ömrüm saklı" diyenleri, o zaman anladım sarılmak isteyip sarılamamanın çaresizliğini. Bilmiyorum sen mi sahteydin yoksa ben mi seviyorsun zannettim? Yürek yakılır mı hiç sevgili? Ne bileyim başka şeyler yaksaydın, evimi yaksaydın bedenimi yaksaydın mesela. Hiç olmadı dünyayı yaksaydık beraber. İnan sonunda sönerdi sevgili sönerdi. Yürek sönmüyor, sönse ne olacak ki yenisi de alınmıyor! Hangisi seni bana getirecek şimdi, Kasım mı, Aralık mı Ocak mı? Öyle boş boş konuşuyorum, bakalım yüreğim sabaha çıkacak mı?
Ben senden önce aşık olmamışım, yani aşk buymuş sende anladım. Ya bakmayı bilemediler ya da ben görmeyi beceremedim, ama olmadı işte. Sen de gönül tellerimde şarkı olup çalmadın, gittin işte kalmadın. Bekledim, geri gelip gönlümü de almadın! Yüreğime ilk kez aşk doluyordu yarım kaldı dolmadı. Biliyorum hayat güzel de mutluluk nasip olmadı!
***
Dünya sana kalacak üz beni!
Yoksa inan ki değmez...**** **** **** **** ****
(( D&R ve bircok sitede satişta...))