Başkasıyla değil ruhumla unutacağım seni! Senin gibi kaçmayacağım kala kala unutacağım, sızlaya sızlaya başaracağım bunu. Gönlüme yoldaş gözyaşıma arkadaş olacağım. Biliyorum çok acı çekeceğimi çok kez isyan edeceğimi ama unutacağım işte bunu da biliyorum. Böyle yaşamaktansa ölürüm demeyeceğim! Bir insan ölecekse öldüğüne değer bir sebebi olmalı! Ne yani beni senin hasretin mi ölürdü diyeceğim Rabbime? Allah'ım senin uğruna değil onun uğruna öldüm mü diyeceğim? Bu kadar kalpsiz, bu kadar vefasız olamam ben. O yüzden seni unutacağım...Uykusuz kaç gece gerekiyorsa kaç damla gözyaşı harcanacaksa hazırım. Sen bakma aşk sözlerime boş boş yazıyorum sanırım, her ne olursa olsun seni unutmaya hazırım! Usandım çünkü, usandım özlemekten geri gelmeyecek birini beklemekten. Deliler gibi yollarını gözlemekten usandım, Resimlerine sarılmaktan, adını sayıklamaktan usandım. Usandım sonunda seni sevmekten! Ruhum bile sana geldi, bıktı bende ölmekten...
Oysa ben dünya sensiz dönemez sanırdım, bir an nefes alamam bir daha gülemem sanırdım. Bu kadar sahte olduğunu nereden bilirdim ki, zaten bilseydim hiç sevmezdim hayalinle kalırdım. Ama sen o kadar rahat terk ettin ki oyun oynuyormuşuz ve oyun bitti der gibi gittin. Yok işte senin bildiğin gibi değil her şey! Bugün var yarın yokuz belki de. O yüzden ihanet yapmamalısın sevgide!
Ve şunu unutma,
yok olsun böyle aşk
olmaz olsun senin gibi
sevgili de...