Başka şehire de gitsen bir adım ötede de olsan uzaksın işte. Elin elimde değilse gözlerim gözbebeklerine bakamıyorsa uzaksın. Ama biliyor musun sevgi mesafe tanımıyor sevgi uzaklık tanımıyor, mutsuzluk nedir bilmiyor giriyor yüreğe çıkmıyor. Bu aşk daha beter vefasızlık tanımıyor sevdiriyor baksana!Aşka kızıyorum geldi diye kendime de kızıyorum sevdim diye, yine de pişman değilim seni sevdiğime. Çünkü seni tanımıyordum böylesine, yüreğinde nasıl bir kişilik vicdanında nasıl bir boşluk olduğunu bilmiyordum. O zaman neden sevdin dersen risk aldım derim! Neden almayayım ki, insandın sonuçta insan duyguları taşımasan da!
Risk aldım çünkü insandın! Çünkü sevilmeyi seven, sevmeyi bilen olmalıydın, aslında risk bile denilmez buna, duygulara ve insanlığa göre ömür boyu kalman gerekirmiş baksana! Demek ki gitmekle sen risk almışsın, benim için risk önemli değildi, çünkü insan sevdiği bir konuda risk almışsa sonucun hiçbir önemi yoktur aslında.Geldin sevdim, gittin bittim! Ama yaşadım seni, öğrendim seni. Ya yaşamasaydım hep iyi kalacaktın aklımda, bu daha çok yakacaktı canımı biliyorum. Keşke diyecektim, "keşke tanısaydım onu" ve pişman olacaktım ömür boyu.
Şimdi ise öyle değil, geldin sevdim, gittin seviyorum ama bittin! Bu yüzden pişman değilim sevdiğime, pişman olmadığım için pişman değilim!***
Denizler seni konuşacak dalgalar seni
Ağaçlar üstüne yürüyecek korkutacaklar seni
Kuşlar küsecek neden üzdün diyecekler seveni
İnan dünya bile affetmeyecek sebepsizce gideni