"hm, vad gör man en dag som denna i Sverige? När man inte kan gå ut, pågrund av fans." suckade Marcus.
Jag tänkte efter.
"Vi kan..gå på bio? Det är ju torsdag, så de är inte mycket folk, ni tar på er luvor och glasögon och ingen säger något om vart vi ska." sa jag ivrigt. Martinus ställde sig glatt upp.
"Jaa, omg vad kul" sa han förtjust och klappade ivrigt i händerna. Marcus instämmde. Jag tog fram min dator och började kolla runt på filmer.
"Vad sägs om Skönheten och Odjuret" frågade jag. Dem båda nickade leendes och jag bokade tre biljetter.
Jag gick upp till mitt rum, bytte om och började fixa mig. Martinus kom in när jag höll på att sätta foundation.
Han satte sig i skräddarställning på golvet, kupade ansiktet i händerna och betraktade varenda rörelse jag gjorde.
"Varför sminkar du dig egentligen, Smills?" frågade han plötsligt. Jag tänkte efter.
"För att täcka för finnar, för att jag tycker det är fint och för att det är kul" svarad ejag med en axelryckning.
"Men du är jätte vacker Smilla, du behöver inget smink. Du är fin som du är" sa han mjukt. Jag log och gick fram till honom och kramade om honom.Han drog ner mig på golvet och vi bara låg där och kramades. Plötsligt hörs steg och Marcus uppenbarar sig i dörren.
"ojojoj vad händer här då?" flinar han retsamt. Vi båda drog generat ifrån och jag gick tillbaka till mitt sminkande.
Någon timme efteråt står vi och väljer snacks till filmen. Vi köper popcorn, godis och drickor. Vi går in i våran biosal och slår oss ner. Hittills har vi inte stött på några fans vilket är bra. Vi småpratar lite, i väntan på att filmen ska börja.
Mitt under filmen känner jag hur Martinus tar tag i min hand och klämmer till. Jag kollar upp och möter hans blick, vi båda ler generat. Jag klämmer hans hand tillbaka.
Efter filmen så behövde jag gå på toa och gick iväg mot en för både kvinnor och män, då dem andra var fulla. Jag försöker leta reda på ett bås, vilket inte blir så svårt då alla var tomma. När jag valt ett bås och precis hade tänkt att låsa, dras den upp och Martinus går bestämt in och låser. Jag ger honom en förvånad blick, men han undviker den och låter sina läppar krascha med mina. Jag backar förvånat, men besvarar den. Kyssen blir allt intensivare, passionerad och fylld av lust. När vi tillslut drar ifrån för att ta luft så tar han min hand, han ler mot mig.
Sedan låter han våra läppar mötas ännu en gång.
--------------------------
vem shippar ni? Har ni ändrat er eller shippar ni fortfarande dem ni gjorde förut??? Tell me ;))
ESTÁS LEYENDO
snapchat » M.G
Fanficmarcusandmartinus lade till dig på Snapchat! ¤¤ Copyright @ glitterpenna 2017